Quadern

Weblog compartit, amb anotacions d'en Joan, la Pepa, la Mercè, la Immaculada, la Trini i la Laura.

Weblog Commenting by HaloScan.com

Bitacoras.com

This page is powered by Blogger. Isn't yours?
30.9.03

Estic "organitzant" un nou espai sobre Recursos per a l'educació bàsica de persones adultes. Utilitzo el PHPNuke v.6.7 davant les dificultats que he trobat en la traducció del Xoops. Qui hi vulgui col.laborar ja ho sap. Només cal que es registri, faci les aportacions que cregui convenient i em comuniqui totes les falles i mancances que hi trobi. Vinga doncs...!!!!

El 19 de setembre en Joan comentava la trobada entre dos participants: el mateix Joan i la Pepa. Què us sembla una trobada a quatre... o més bandes??? En teniu ganes??? Hi hauria possibilitat d'enfilar nous projectes????

29.9.03

Aquesta web de generadors de webs està força bé perquè permet presentar materials de classe a l'alumnat i mantenir foros, chat, etc. Jo he obert una web per a estrangers. A veure com anirà!

20.9.03

La pàgina que em vas dir, Imma, també és una mina d'activitats i links. Només que és una mica més adreçada a escoles de secundària i primària. He trobat idees i materials (jocs, cançons,...) per a les classes d'anglès que indirectament també serveixen per castellà/català. L'adreça és aquí
I per si no ho he sabut fer: http://webtools.cityu.edu.hk/news/newslett/englishresources.htm

19.9.03

Avui gran trobada de dos participants: la Pepa i en Joan per fi es retroben físicament després de no-sé-quant de temps sense veure'ns. Però com si fos ahir.
Com diria en Mario Olivetti: "Esta, amigo Andreu, es la grandeza de los weblogs". Et mantenen en contacte mental i sense telepatia. Quin gran invent.
Avui hi pensava: a Internet ni m'he penjat dels xats ni de massa hores de navegació. Però els weblogs m'enganxen. En miro de desconeguts i recullo un munt d'idees. Potser si me'ls trobés no sabria què dir-los, però així, per escrit, ho trobo molt interessant.

8.9.03

Hola! Jo també porto una setmana treballant de valent. Només comentar que la web d'Illinois és una mina el problema és que calen unes quantes hores per explorar tot el que hi ha però ja he començat.
Imma te'n recordes de la Laura? M'ha demanat que si ja podia començar a participar...La seva adreça és ....(Joan: l'he esborrada per a evitar-li "spam": hi ha màquines malvades que cerquen adreces a les pàgines web per inundar-les de correus indesitjats)

7.9.03

PING a Bitacoles.net
He seguit els comentaris d'en Joan Q. i Quadern també surt a Bitàcoles.net a través de Ping-IT

5.9.03

Més sobre l'ús didàctic d'Internet.
Web que tracta sobre les WebQuest com a recurs didàctic: exemples, utilitats, enllaços, documentacions,...
Si interessa cliqueu >>>aquí

Sobre l'aplicació educativa dels Weblogs
L'article es titula: Bookmarking the world: Weblog applications in education
Espero que qui tingui més coneixements que d'anglès que jo en tregui més profit.

4.9.03

És un tema de verificar-ne la "publicació" .
Suposo que pot ser un tema de "sensibilitat dels botons", o de "com circula la informació", ..
Hi ha dos possibilitats per tornar-ho a publicar:
1. Tornar a editar el/els post i publicar-los ,
2. o premer l'opció "republisch lastest" de la pestanya "publisching.

L'opció 2 és la que he fet jo (bé, he fet l'opció "republish entire site").

3.9.03

Ja veig que no. Què falla?? www.cait.org/ciaesc/prof_dev/modules/module1/p2.jsp

Ahir (que ja porto tres dies treballant) vaig estar mirant una pàgina d'educació d'adults d'Illinois i hi ha un mòdul molt introductori sobre les classes i em va semblar interessant com donen per descomptat la diversitat de nivells i la possibilitat de classes obertes en incorporacions/desincorporacions d'alumnat. No sé si es veurà

2.9.03

Per les intervencions i les interaccions que hi ha en aquest Quadern sembla que ningú s'hagi incorporat a la feina.