Quadern

Weblog compartit, amb anotacions d'en Joan, la Pepa, la Mercè, la Immaculada, la Trini i la Laura.

Weblog Commenting by HaloScan.com

Bitacoras.com

This page is powered by Blogger. Isn't yours?
27.10.03

El cercle s'amplia... ;-)
La Laura s'ha incorporat com a membre actiu a Quadern.

22.10.03

El cine en la escuela: un proyecto educativo de educación para la imagen.
Aquest lloc web segurament pot ser molt útil per treballar el mòdul de GES que tracta el cinema.
Així com les següents seccions del lloc web Econoaula : las películas como recursos didáctico, i Economia de cine

14.10.03

No puc llegir els comentaris, surt un error!.
Quant a les dues webs últimes Imma, són molt bones.
Pepa

7.10.03

Volia dir-vos una cosa, pero se m'ha oblidat. (De fet estic provant la meva nova identitat al Quadern perque m'havia deixat de costat)

6.10.03

RUTAS DE APRENDIZAJE
"Rutas de aprendizaje". Pretende ser una guía para el trabajo con Internet de los alumnos-as de los dos últimos ciclos de Educación Primaria.

Hemos estructurado el trabajo en torno a tres tareas importantes que inciden principalmente en las áreas de Conocimiento del Medio,y Lengua y Literatura: Trabajos de investigación (astronomia, el agua y el clima), conferencias y presentaciones de libros.

HISTORIAS PARA ENTENDER LA HISTORIA

Els homes primitius, la època romana i l'edat mitjana. Tres "històries virtuals" que poden molt be complementar el treball de classe.

Misteris, misteris informàtics ....
Us direu: "Ostres amb la Imma, tira la pedra i amaga la mà" o quelcom d'equivalent. És veritat he llançat un"cable" --> PROPOSTA DE TROBADA <--- i no dic "re de re". La veritat és que amb el meu navegador Mozilla no he visualitzat que hi hagués cap "comentari" al post del dia 30. La Mercè m'ha comentat que n'hi havia 5, i jo no m'ho creia... però era veritat. Els he pogut visualitzar amb IE (carai amb el Gates i els seus aliats...). Bé, després de llegir-los sembla que hi ha ganes de fer la trobada, busquem doncs les possibilitats????