Quadern

Weblog compartit, amb anotacions d'en Joan, la Pepa, la Mercè, la Immaculada, la Trini i la Laura.

Weblog Commenting by HaloScan.com

Bitacoras.com

This page is powered by Blogger. Isn't yours?
18.1.05
Ja trepitjo Linux...

A l'escola s'ha organitzat un curs de Linux. De casualitat ha coincidit amb els dos dies de la setmana que tinc un parell d'hores entre classe i classe. I m'hi he apuntat. Fins ara tres sessions de classe. Ahir vam instal.lar l'UBUNTU, una distribució de GNU/Linux.
Pel desembre es va fer, a Mataró, la segona edició de la Ubuntu Conference.
Faig alguns extractes de l'article que es va publicar a LaFarga.org:
--> nom Mark Shuttleworth, qui lidera el Projecte Ubuntu:empresari sudafricà va ser el segon turista espacial després de viatjar l'any 2002 a bord de la nau Soyuz TM-34.

--> Ubuntu:Ubuntu és una distribució GNU/Linux, un conjunt de programes que permeten tant la instal•lació en l'ordinador del sistema operatiu com el seu ús posterior. Aquesta distribució derivada de Debian, ofereix suport gratuït i actualitzacions semestrals del sistema operatiu i unes 1.300 aplicacions entre les quals es troben les més populars entre els usuaris de progamari lliure: el navegador Mozilla Firefox, el paquet ofimàtic OpenOffice, i en general les eines utilitzades per usuaris domèstic i empresarials. "Ubuntu" és una antiga paraula africana que significa "humanitat envers els altres"

15.1.05
Tornar a fer ping

Ja podem tornar a fer ping a bitacoles.net gràcies a l'aparició d'un nou directori en català. Es tracta de www.catapings.com un nou lloc que no solament permet fer pings a altres llocs, sinó que també llista els weblogs que hi vulguin fer ping. Està bé que tornem a tenir aquesta interessant possibilitat de donar a conèixer les nostres opinions. Suposo que el nombre de lectors dels nostres blogs augmentarà considerablement..

14.1.05
Ja esttic en actiu

Hola nois, m'han passat aquesta adreça i la trobo força interessant, hi han materials per treballar en linea de forma interactiva. És força bo per treballar en pissarra digital
Fins aviat

10.1.05

Trobat a Aulablog21:

Hoy queda inaugurado el foro Edu-blogs de aulablog21.
El sistema que he elegido ha sido http://www.minibb.net/ por su sencillez y estar traducido al español.
En principio está permitido leer y postear de forma anónima.
Como primer mensaje he puesto:

Este foro pretende ser un punto de encuentro de todos aquellos que estén interesados en la utilización de los blogs en el ámbito educativo.
No es necesario registrarse pero el hacerlo tiene sus ventajas.
Empezaremos con un único foro de carácter general en el que podrás contar tus experiencias con tus alumnos, dar a conocer tu blog, consultar dudas técnicas, dar a conocer otros blogs que sean de interés, proponer estrategias para usar los blogs con nuestros alumnos etc.
Si el administrador lo creyese oportuno por ser muchos los participantes y variados los temas en una posterior estapa se subdividiría la temática del foro.
Muchas gracias por participar
Francisco Muñoz de la Peña.