Quadern

Weblog compartit, amb anotacions d'en Joan, la Pepa, la Mercè, la Immaculada, la Trini i la Laura.

Weblog Commenting by HaloScan.com

Bitacoras.com

This page is powered by Blogger. Isn't yours?
9.9.05

DIA DE LA LLIBERTAT DE PROGRAMARI

Software Freedom Day is a global, grassroots effort to educate the public about the virtues and availability of Free and Open Source Software. Over 200 teams are registered so far, and they have plans to celebrate Free Software at schools, universities, parks, and many other public places.

A Catalunya hi ha dos llocs on tindrà lloc la celebració, a Barcelona i a les Terres de l'Ebre.

8.9.05
Rentrée !!

Hola a tothom!
Espero que hagueu tornat a la feina amb les ganes i les il.lusions que ens caracteritzen, oi?
De veritat, desitjo que la "rentrée" no us hagi causat gaires "cefalees" sobtades, sino que hagi esdevingut de forma suau i paulatina.

Disposats i disposades a compartir informacions, idees i projectes? Espero que si. A veure si entre tots i totes donem una mica més de "marxa" al Quadern.

De moment us informo d'un material que he penjat a la secció Activitats basades en internet de la meva pàgina personal i que fa referència als Blogs, el seu interes educatiu i l'experiència de Llapis de colors.

Aprofitant que em van convidar a la X Trobada Pedagògica de L'Hospitalet (06/09/2005)
per comentar el treball que fem a l'escola amb Llapis de colors he intentat fer un resum de tot plegat utilitzant l'eina dels mapes conceptuals [CmapsTools], que per cert us recomano que li feu una ullada si no la coneixeu.

El resultat són tres mapes conceptuals sobre Weblogs, Weblogs i educació i Llapis de colors

Com que hi he de fer algun retoc (una es tan "tiquis-miquis" !) i posar-hi més enllaços podeu adreçar-me els vostres comentaris i propostes de modificació, segur que les tindré en compte.