En Marc Parrot ens ha visitat

El dijous, dia 27 de gener de 2005, en Marc Parrot va fer una xerrada adreçada a l'alumnat de 3r d'ESO.El Consell Català de la Música ha organitzat el cicle "El músic del mes" i ha enviat a Quim Vila, Llibert Fortuny i a Marc Parrot a un total de 20 Instituts de tot Catalunya. Nosaltres hem estat un d'ells.

Podeu veure un video de la visita del Marc Parrot del curs passat

"Em va agradar molt la visita que ens va fer en Marc Parrot perquè ens va ensenyar com fer un disc en directe o com fer-lo a l'estudi." (Andrea Quiñones. 3r A)

"També ens va dir que no hem de comprar música per comprar, sinó perquè ens agradi el que sentim" (Vanesa Oyono. 3r A)

"També ens va explicar d'una manera bastant bona perquè el pirateo i el top manta no són bons, perquè serien més cars els CD, la gent no tindria treball i és una còpia d'un art" (Fernando López. 3r B)

"La visita d'en Marc va estar molt bé, ja què va explicar el procediment d'una maqueta, però el que més em va agradar va ser quan va tocar en directe. La cançó era preciosa." (Anna Alcalà. 3r B)

"Em va agradar com es va explicar. Ens va fer passar l'estona sense que ens avorríssim. També va ser molt divertit de la forma amb la que jugava amb els instruments d'aquella cançó; vull dir "jugar" a treure i posar els instruments que sonaven millor o pitjor. Amb l'ordinador podia fer que sonés la seva veu sola o amb l'acompanyament del bateria o amb el de qualsevol instrument. Em va semblar un noi simpàtic." (Laura Moya. 3r B)

"La xerrada que vam fer amb en Marc Parrot em va agradar molt, perquè apart de què es va expressar molt bé a l'hora d'explicar tot allò sobre com començar en el món de la música, de què es tracta, com es fa, etc, també m'agrada molt com a cantant, perquè canta molt bé." (Cristian Segú. 3r B)

"Va estar molt bé. Em van agradar les seves cançons i se li veu una gran persona" (Dafne Felguera. 3r B)

"Amb la seva xerrada vam aprendre moltes coses i que els músics disfruten fent el seu treball" (Samir Barmose. 3r B)

"Tiene la voz muy bonita (no me lo esperaba así). Tampoco me esperaba que fuera tan abierto y simpático." (Yaiza Serrano. 3r C)

"Trobo que va ser molt interessant perquè fer un CD de música no és tan fàcil com ens ho plantegen. Tothom ha de treballar per allò que vol." (Marta Arroyo. 3r C)

podeu veure un video de la visita

"Quan escolteu música fixeu-vos en allò que us vol explicar el músic. Fixeu-vos en si és honest. Si allò que fa us arriba. No us deixeu enganyar amb clixés, amb còpies de còpies" Marc Parrot dixit.

Gràcies, Marc, per la teva visita.

Tornar a la Pàgina inicial