Edició de textos i navegació per Internet. Dossier de l'alumne

Cicle superior. 1999-2000

Pràctica 11. AFEGIR UN BLOC DE TEXT A UN DOCUMENT

Obrir el document amb el nom nomalumne1

Seguir el procediment habitual i obrir el document nomalumne1.doc.

Crear un document nou

O executar el menú Archivo / Nuevo

Escriure un text al document nou

Escriure el següent text.

En canvi, Alí Babà va casar-se amb una dona senzilla i amb l'herència del pare només va poder comprar-se un parell de rucs i una destral per anar a fer llenya al bosc. Vet aquí que un dia, mentre era al bosc fent llenya, Alí Babà va sentir una mena de remor de cavalls que semblava arribar de lluny. Va alçar els ulls cap a l'horitzó i va descobrir un núvol de pols que venia cap on ell estava treballant. Alí Babà es va a enfilar dalt d'un arbre. I sort en va tenir perquè a mida que el núvol i el soroll s'anaven acostant, Alí Babà va adonar-se que allò era una colla de lladres de camí ral, armats fins a les dents i amb poca cara de poc amics.

Els lladres es van anar acostant, i en ser a sota l'arbre d'Alí Babà van descavalcar i van lligar els cavalls al tronc. En acabat, van anar cap a una gran rocassa que hi havia allí a prop i el capità dels lladregots va dir:

Text justificat.

Enganxar el text nou al document nomalumne1.doc

Selecciona tot el text: menú Edición / Seleccionar todo.

Copiar la selecció.

Visualitzar el document nomalumne1.doc: menú Ventana / nomalumne1.doc.

Situar el cursor al final del text que teniu a la vista.

Enganxar.

Desar el document