Rúbrica per l'avaluació dels fulls d'activitats |
Aspectes |
Fluix
1 |
Acceptable
2 |
Bé
3 |
Excel·lent
4 |
Puntuació |
Cerca d'informació |
S'aprecia una cerca pobra i manca d'autonomia en l'ús d'internet |
Manca esforç en la tria de les fonts d'informació. Autonomia en el treball amb internet |
S'aprecia esforç en la cerca i bona tria de fonts d'informació |
Bona cerca i tria dels millors materials |
|
Tractament de la informació |
La informació ha estat reproduïda sense transformació apreciable |
La informació ha estat transformada, però sovint es perd el sentit global |
Informació analitzada i transformada, tot i que a vegades es perd el sentit global |
La informació ha estat analitzada i transformada de manera correcta |
|
Correcció de les respostes |
Força respostes incorrectes, que no s'adapten al que es demana o poc raonades |
Algunes respostes incorrectes o poc raonades |
Respostes correctes, tot i que s'aprecien mancances de raonament |
Respostes correctes i ben raonades |
|
Llengua |
Força incorreccions ortogràfiques i d'expressió |
Algunes incorreccions ortogràfiques, expressió pobra |
Força correcció ortogràfica amb mancances d'expressió |
Correcció ortogràfica i bona expressió |
|
Presentació |
Manca notable de cura i ordre en la presentació |
Presentació correcta, tot i apreciar-se manca d'ordre |
Bona presentació de cada apartat, manca una línia estètica global |
Material ben organitzat i coherent. Cura en la presentació |
|
Puntuació total |
|
|
|
|
|
Rúbrica per l'avaluació de les fitxes d'éssers vius |
Aspectes |
Fluix
1 |
Acceptable
2 |
Bé
3 |
Excel·lent
4 |
Puntuació |
Correcció |
Força dades incorrectes |
Algunes dades incorrectes |
Força dades correctes, algunes errades |
La pràctica totalitat de la informació donada és correcta |
|
Ortografia |
Força incorreccions |
Alguna incorrecció |
Força correcció general |
Text molt ben escrit, pràcticament no hi ha incorreccions |
|
Lèxic |
Lèxic pobre o utilitzat incorrectament |
Lèxic pobre, tot i que ben utilitzat |
Ús del lèxic específic en moltes ocasions |
S'utilitza el lèxic específic de manera notable en la gran majoria dels casos |
|
Presentació |
No s'ha tingut cura de la presentació |
Presentació correcta però no ben estudiada |
S'ha tingut cura de la presentació |
La presentació de la informació resulta atractiva i original |
|
Puntuació total |
|
|
|
|
|
Rúbrica per l'avaluació del mural |
Aspectes |
Fluix
1 |
Acceptable
2 |
Bé
3 |
Excel·lent
4 |
Puntuació |
Presentació global |
Manca de títol, presentació confusa o poc acurada, no sembla haver un ordre lògic en el mural |
Apareix un títol i uns apartats diferenciats, però no s'ha tingut cura de la presentació global |
La presentació és correcta, tot i que l'ordre de la informació no resulta clar |
Informació molt ben estructurada, la presentació és atractiva i original |
|
Equilibri estètic |
Espais buits i d'altres molt plens, ús incorrecte de les imatges, colors poc encertats,... |
El mural té un cert equilibri aparent, però l'atenció de l'espectador es dirigeix cap a punts sense interès |
Mural força ben equilibrat, es pot relacionar el text a les imatges |
La relació entre text i imatge és clara i ben distribuïda sobre la superfície |
|
Text |
Difícil de llegir o amb força incorreccions ortogràfiques |
Algunes incorreccions ortogràfiques. Text massa simple |
Poques incorreccions ortogràfiques, text prou clar |
Molt bona correcció ortogràfica i d'expressió |
|
Lèxic |
Lèxic pobre o utilitzat de manera incorrecta |
S'utilitza el lèxic específic en poques ocasions, però de manera correcta |
En moltes ocasions s'utilitza el lèxic específic de manera correcta |
S'ha utilitzat de manera notable el lèxic específic del tema |
|
Informació donada |
Força informacions errònies |
Algunes informacions són incorrectes o poc encertades |
Poques informacions incorrectes |
La informació donada pel mural és correcta en la pràctica totalitat |
|
Puntuació total |
|
|
|
|
|