La presentació

Nosaltres, els alumnes de quart
1r. trimestre curs escolar 99-00

Josep. Hola! Tinc  els cabells castanys, abans de tallar-me´ls. Espero sortir a la foto.
Hola, sóc en Xavier Alonso  i estudio a l'IES . Tinc 16 anys. M'agradaria ser bomber.
Sóc en Xavier Matas. Tinc 16 anys faig 4t. d'ESO, soc simpàtic, visc a Arenys de Munt. M'agraden molt les motos i voldria ser  mecànic.
Vicente. Vaig començar en l'institut el curs passat. M'ha agradat molt la mecànica, voldria estudiar algun mòdul relacionat amb la mecànica. Tinc 15 anys
Patri. Sóc una alumna de l'IES, tinc 15 anys. Si aprovo l'ESO, intentaré fer batxillerat humanístic, m'agrada ballar.
Omar. Soc un alumne de 4t. d'ESO, aquest any estic estudiant molt, m'agraden les motos i jugar al futbol.
 Soc un alumna de 4t. A., em dic Anabel.
Albert. Sóc un noi que m'agraden els ordinadors. Tinc 16 anys i soc simpàtic.
Anna. Sóc una alumna de  l'IES, m'agradaria ser músic.
Eli. Sóc una noia de l'IES. Soc simpàtica, sincera, el meu únic defecte és que tinc una mica de mal geni, de vegades, tinc 16 anys, soc molt sociable i pacient, m'encanten els treballs relacionats amb els nens.
Imma. Hola gent! .Tinc 16 anys i visc a Arenys de Mar. Vull estudiar psicologia o bé un mòdul de grau superior d'integració social o art dramàtic. Adéu!.
Isaac. Hola, sóc l´Isaac  i estudio a l'IES. M'agrada  molt les feines de bomber i mosso d'esquadra.
Isaac. Sóc un estudiant de 4t. d'ESO, no m'agrada gaire estudiar, faig bàsquet, com esport, el meu hobbi són les motos, especialment les de "cross". Encara no tinc decidit que faré quan acabi els estudis.
Em dic Jordi, tinc 15 anys i m'agraden els ordinadors i m'agradaria ser programador.
Laura. Sóc una alumna de l'IES. Tinc 16 anys, ara estic estudiant 4t. d'ESO. Tinc un cabell rapat i porto pircing al nas. M'agrada la música SKA. No se que faré el curs vinent, potser perruqueria.
Hola em dic Nuri, vaig arribar a l'IES el curs passat, m'agradaria, si puc, estudiar batxillerat humanístic i si no estudiar ball.
Sílvia. Sóc una alumna de l'IES. Encara no tinc decidit que faré el curs vinent.