|
(A OMPLIR PER
L'ALUMNE)
Nom.-........................................ Curs.- ............................. Data.-
............................
Contesta sincerament a les següents preguntes (posa una X):
Treball individual: |
SI |
NO |
He arribat
puntualment a totes les trobades del grup. |
|
|
He tingut ben
clara la feina que em tocava fer. |
|
|
He fet tota
la feina que em tocava fer. |
|
|
He pres
iniciatives per anar-hi millorant. |
|
|
No he perdut
el temps. |
|
|
He estat
respectuós amb tot, amb tothom i amb la meva feina. |
|
|
No m'han
hagut de cridar l'atenció. |
|
|
He anotat tot
el que era important, i he tingut ben organitzats els meus papers i altres
materials. |
|
|
He participat
activament en les tasques del grup, donant la meva opinió i aportant-hi el
meu treball. |
|
|
Demostro
conèixer bé el treball que estic fent. |
|
|
He entès bé
el què havia de fer. |
|
|
He seguit amb
atenció l'explicació del professor. |
|
|
|
|
|
Treball elaborat individual: |
|
|
A la part
escrita he respectat les normes habituals en un treball escrit: títols,
marges, bona lletra, netedat, text entenedor, sense faltes d'ortografia,... |
|
|
En el treball
de grup he fet el que em tocava a mi. |
|
|
He tingut una
actitud positiva en el treball de classe. |
|
|
He participat
amb naturalitat i educació en el diàleg. |
|
|
En la feina
he seguit un ordre lògic i ordenat. |
|
|
|
|
|
Observacions: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Components del
grup:
.......................................
.......................................
.......................................
.......................................
Contesta a les següents preguntes sobre el treball de grup (posa una X ):
Treball de grup: |
SI |
NO |
S'ha
planificat el treball de manera raonable. |
|
|
Tothom sabia
la feina que havia de fer. |
|
|
No s'ha
perdut el temps. |
|
|
A l'hora de
reunir-se el grup, tothom ha respectat els torns de parlar. |
|
|
Tots s'han
tractat amb respecte. |
|
|
Quant algun
company es distreia o feia alguna cosa que no convenia, els altres membres del
grup han actuat per corregir-lo. |
|
|
S'ha
realitzat el treball previst. |
|
|
El grup ha
sabut fer rectificacions sobre la marxa quan ha calgut. |
|
|
S'ha tractat
adequadament el material. |
|
|
L'actitud de tots
els membres del grup ha estat activa, correcta i treballadora. |
|
|
|
|
|
Documents i treballs
elaborats en grup: |
|
|
S'ha
respectat les normes habituals en un treball escrit: títols, marges, bona lletra,
netedat, text entenedor, sense faltes d'ortografia, il·lustracions
adequades,.. |
|
|
El treball
del tríptic respon al que es volia: conté suficient informació, visualment
agradable, és entenedor per algú de fora i molt atractiu per al turista. |
|
|
Les
aportacions de cadascun dels membres del grup estan al màxim d'unificades. |
|
|
Tot el
treball té un estil semblant. |
|
|
Està ben
estructurat i documentat. |
|
|
Es segueix un
ordre lògic, i es proporcionen les dades que fan falta. |
|
|
Tots els
membres del grup són capaços de contestar preguntes sobre el treball i sobre
la seva elaboració. |
|
|
|
|
|
Observacions: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Compta el nombre de Si
i No que has posat , escriu el resultats:
Apartats |
Nombre total |
|
|
SI |
NO |
Treball
individual |
|
|
Treball
elaborat individual |
|
|
Treball de
grup |
|
|
Treball
elaborat en grup |
|
|
Totals.......... |
|
|
Reflexiona sobre aquests resultats i contesta:
Quina nota et posaries, segons creus?
..............................................................
Per què?
Opinió personal i valoració de l’activitat de la webquest:
T'ha agradat el tema?
Per què?
Has trobat a faltar alguna activitat que t'hagués agradat
fer?
Annex-guió:
AVALUACIÓ DE L’ESCRIT:
Ortografia |
2 hi ha poques faltes 1 hi ha unes quantes 0 n'està ple |
|
Presentació |
2 molt bona 1 normal 0 dolenta |
|
Precisió en el
llenguatge |
2 llenguatge precís 1 barreja nivells de llenguatge 0 llenguatge imprecís. Barreja català-castellà |
|
Construcció
frases i puntuació |
2 ben construïdes i estructurades 1 normal 0 mal construïdes. No s'entén |
|
Resolució del
conflicte, problemes, activitats, preguntes, ... |
2 dona les solucions correctes majoritàriament 1 s'equivoca en alguns 0 no ho fa o s'equivoca majoritàriament |
|
|
Total
punts................. |
|
AVALUACIÓ DEL MURAL
Presentació,
estructura i extensió |
2 molt bona 1 normal 0 dolenta |
|
Ortografia |
2 hi ha poques faltes 1 hi ha unes quantes 0 n'està ple |
|
Precisió en
el llenguatge, frases i puntuació |
2 llenguatge precís 1 barreja nivells de llenguatge 0 llenguatge imprecís. Frases mal construïdes |
|
Selecció
d'idees |
2 selecció i ordenació correctes 1 barreja idees principals i secundàries 0 omissió de les idees principals. |
|
Suports
gràfics, visuals |
2 molt complert i correcte 1 s'han utilitzat, però no gaire bé 0 no s'han utilitzat molt poc |
|
|
Total
punts................. |
|
AVALUACIÓ DE L'EXPOSICIÓ ORAL
Presentació
del mural |
2 atractiva 1 moderada 0 poc atractiva |
|
Argumentació,
documentació |
2 completa, molt bona 1 lleugerament incompleta, normal 0 no hi ha o equivocada |
|
Precisió en
el llenguatge i claredat |
2 llenguatge precís, ha estat clar. 1 barreja nivells de llenguatge, poc clar. 0 llenguatge imprecís. Incomprensible |
|
Ritme i
entonació |
2 adequat 1 lleugerament ràpid, lent o irregular 0 massa ràpid, lent o irregular. No s'enten. |
|
Conclusió |
2 ha fet un resum concís de les idees principals 1 exposició poc concisa 0 no hi ha conclusió |
|
|
Total
punts................. |
|