Rúbrica d´avaluació del treball en grup

6 correcte

8 bo

10 Excel·lent

Cooperació

Heu fet la vostra feina per afegir-la a la dels companys. Heu compartit la vostra feina amb els companys ajudant amb idees i materials. Heu dinamitzat la feina fent aportacions creatives i aprenent dels altres companys.
Responsabilitat
Individual
Heu fet la vostra feina seguint les indicacions que es donaven.

Heu fet la vostra feina, l'heu aportat al grup, afegint idees i acceptant les crítiques. Heu fet la vostra feina, heu participat molt activament, afegint idees i fent observacions creatives per millorar el resultat del grup acceptant les crítiques i incorporant els suggeriments dels companys.
Resolució de
conflictes

En els moments de desacord heu escoltat les opinions dels companys.

En els moments de desacord heu escoltat les opinions i heu aportat opinions argumentades. En els moments de desacord, heu argumentat les opinions, heu escoltat i valorat les dels altres i heu arribat a un consens satisfactori per tots.
Organització de l´espai i el temps Heu aconseguit presentar el treball en el moment acordat entre tots (professors i alumnes)

Us heu organitzat i heu anat complint el calendari establert entre tots. Heu sabut organitzar-vos, trobar el lloc i l'hora per a reunir-vos, heu complert els calendaris i horaris que havíeu acordat sense necessitar ajuda dels professors.
Recerca de materials Heu vist la informació facilitada. Heu vist la informació facilitada i seguit els consells que es donaven per treballar-la. Heu elaborat la informació facilitada amb altres aportacions.
Criteris de selecció del material Heu agrupat el material i n'heu fet una selecció força coherent.

Heu agrupat i seleccionat el material amb els criteris acordats pel grup. Heu valorat i seleccionat tot el material recollit segons els diferents criteris que es demanava fins aconseguir un acord satisfactori per tots.
Criteris d´organització del material Heu organitzat el material seguint uns criteris. Heu organitzat el material amb uns criteris lògics i coherents. Heu establert uns criteris lògics i heu organitzat el material de manera coherent amb els criteris prèviament establerts pel grup.

Serà com el pensador?