GUIA DIDĄCTICA

OBJECTIUS D'AQUESTA WEBQUEST.
Aquesta WebQuest està pensada per l'assignatura d'art o plàstica segons les vostres necessitats.
Es pretén que els alumnes puguin mirar obres d'autors famosos o coneguts i reproduir l'essència dels retrats.
L'objectiu principal seria que gaudeixin mirant obres de diferents autors i fent les seves pròpies produccions.
Una altre objectiu que garanteix la feina és el poder pactar entre els companys i arribar a acords satisfactoris.

ORGANITZACIÓ DELS ALUMNES
Els alumnes, es poden agrupar en petits grups, també podeu plantejar l'activitat per a tota la classe, al vostre criteri.
Necessitaran tenir coneixements informàtics com :
-Saber crear una carpeta.
-Desar un document.
-Fer anar un navegador.
-Utilitzar una càmara fotogràfica i descarregar les fotografies a l'ordinador.

-Fer una presentació en Power Point o similar.

TEMPORALITZACIÓ
Vindrà determinada pel que es pacti en la classe, segons la quantitat de retrats que facin els alunes.
En qualsevol cas necessitaran els recursos següents:

RECURSOS
Ordinadors amb connexió a Internet. Impressora, fulls din-a 3, i el material normal per a dibuixar i pintar segons la tècnica triada, ceres, aquarel·les, tèmperes... vernís. Projector i pantalla per mostrar la presentació final.

AVALUACIÓ.
L´avaluació d´aquesta WebQuest la fa el grup per mitjà de la rúbrica. que han dialogat i contestat els alumnes.

SUGGERIMENTS
Si voleu fer arribar els vostres suggeriments per a millorar aquesta WQ i si la treballeu amb els vostres alumnes i voleu explicar com ha anat la vostra experiència, ho podeu fer a: jose cruz
.