QUÈ ES UNA WEB QUEST?

Una Webquest és una activitat de recerca informativa guiada per Internet en la qual la major part de la informació usada pels alumnes està extreta de la xarxa. Els WebQuest es dissenyen per a rendibilitzar el temps de l'alumne, centrant l'activitat en l'ús de la informació, més que en la seva recerca, i per a donar suport la reflexió de l'alumne en els nivells d'anàlisis, síntesis i avaluació. Es construeix al voltant d'una tasca atractiva i realitzable que involucra algunes habilitats cognitives de nivell alt. La idea de WebQuest va ser desenvolupada en 1995 , en la Universitat Estatal de San Diego per Bernie Dodge juntament amb Tom March i la va descriure en Some Thoughts About WebQuests. L'estructura d'un Web Quest consta dels següents apartats:

• INTRODUCCIÓ
  • TASCA