GUIA DIDĄCTICA |
Alguns comentaris sobre l'aplicació de la Webquest que no s'hagin dit abans: |
Objectius curriculars que es pretenen assolir mitjançant aquesta WebQuest. 2. Valorar actituds científiques com la curiositat, l'objectivitat, el rigor, l'esperit crític, la perseverança i el treball en equip per qüestionar-se les pròpies idees i conclusions, buscar evidències i utilitzar-les en l'argumentació. 5. Expressar oralment i per escrit les observacions realitzades i les explicacions generades tot aplicant adequadament les diferents tipologies textuals característiques de la comunicació científica, com són la descripció, la justificació, la definició i l'argumentació, i demostrar un coneixement de la terminologia científica i de la simbologia bàsica. 6. Buscar informació en diferents fonts, molt especialment a través de les tecnologies de la informació i de la comunicació, i avaluar-ne la seva idoneïtat, organitzar-la de forma que faciliti la seva consulta i recollir-la adequadament en el moment d'elaborar informes. 8. Reconèixer canvis que constantment es produeixen en l'entorn i, més en general, a l'univers; algunes de les seves causes; la possibilitat que siguin cíclics o puntuals i si són observables o s'han d'inferir a partir de dades. 9. Conèixer la gran diversitat d'organismes vius i entendre les estretes interdependències entre ells i el medi físic
47. Explicar les idees bàsiques sobre la teoria de la selecció natural de Darwin, establir-ne un paral·lelisme amb la selecció artificial emprada pels humans en ramaderia i agricultura, i comentar algunes adaptacions concretes d'éssers vius al medi i algunes de les principals estratègies evolutives seguides per aquests per a la conquesta del medi aeri.
Continguts de Fets: Continguts de Procediments 1. Obtenció de la informació. 3. Tractament, interpretació i expressió de la informació. Continguts de Valors, normes i actituds 3. Sistematització del treball en les ciències experimentals. 4. Valoració de l'esperit científic i de la importància de la ciència en la tecnologia. |
Per a poder-la desenvolupar calen |