| |
Estructura bàsica d'una webQuest |

|
| Introducció |
| |
Presentació general de l'activitat, amb l'objectiu de orientar i motivar. |
| |
Exemples: |
| |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
| Tasca |
| |
Descripció del producte que l'alumnat haurà d'haver elaborat en acabar el treball: un presentació, un document de text... |
| |
Exemples: |
| |
|
|
| |
|
|
| Procés |
| |
Fases, organització i orientacions a seguir per dur endevant la tasca (repartiment de tasques, distribució de les funcions dins del grup...). Tot sovint inclou els recursos. |
| |
Exemples: |
| |
|
| |
|
| Recursos |
| |
Selecció d'enllaços on l'alumant pot trobar informació interessant sobre l'activitat desenvolupada. De vegades aquest element pot estar inclòs dins els procés. |
| |
Exemples |
| |
|
Dins del procés |
|
| |
|
|
|
| Avaluació |
| |
Presentació de com s'avaluarà l'activitat. |
| |
Exemples: |
| |
|
| |
|
| Conclusions |
| |
Presentació del que és pretén avaluar. |
| |
Exemples: |
| |
|
| |
|
ALTRES ELEMENTS
| Crèdits |
| |
Autoria i agraïments |
| |
Exemple: |
| |
|
| |
|
| Guia didàctia |
| |
Guia didàctica per al mestre/a: objecitius, oganitzaió, temportizació... |
| |
Exemples: |
| |
|
| |
|
|
|
|