Fem ràdio a l'escola (CEIP Enric Grau Fontseré de Flix)

Descripció: Espai de la web del CEIP Enric Grau Fontseré que recull:

• La descipció de l'experiència.
  • La unitat de programació.
  • Una mostra dels darrers programes emesos. Per escolatar-los cal tenir instal·lat a l'ordinaor el RealOne Player (la pàgina conté un enllaç per descargar-lo gatuïtament)..

Etapes: Educació infantil i primària.
Àrees: Multidiciplinar.
Més informació: Joan-Ramon Ferrús Terré jferrus@xtec.cat

La ràdio a l'escola (EduRadio)

Descripció:

En Flec és un pesonatge que viu dins de la xarxa. Ningú l'ha vist mai. Cap a finals de setembre es posa en contacte amb els mestres i les mestres de primer de cicle mitjà i demana permís per proposar reptes al seu alumnat. Fent servir el correu electrònic els demana que li enviïn una dita, que li contin un acudit, que resolguin un senzill problema matemàtic... En rebre la resposta correcta, ell contesta i els dóna una paraula clau. Amb totes les paraules clau els nens i nenes de la classe obenen una frase, la frase misteriosa! Una frase com per exemple: " Sou la classe més eixerida de tot el col·legi i per molt que s'hi esforcin les altres no ho seran mai".

Nivell: Primer de cicle mitjà.
Àrees: Multidiciplinar.

Materials:

Presentació de l'activitat a l'alumnat
(56 kb).

Text del primer correu enviat per Flec
(56 kb).

Més informació: Joan-Ramon Ferrús Terré jferrus@xtec.cat

Descripció: Convertir la pantalla de l'ordinador en una intraweb.