COMENÇAR AMB EL FIREWORSKS'MX

Un cop llançat FIREWORS'MX apareix una pantalla de benvinguda d'on s'ens ofereix obrir documents ja creats o crear-ne un de nou.

Per crear un document nou podeum anar al menú Archivo, fer-ho des de l'icona de la barra d'eines o des de la zona del vell mig de la pantalla que presenta el títol Crear nuevo

Tot seguit apareix una finestra que us demana les mides del document, la resolució i color de fons.

• Mides: Les mides les podem donar en píxels, polsades o centímetres. A títol orientatiu, teniu en compte que normalment les resolucions de pantalla dels ordinadors són 800x600, 1024x768 i que la grandària d'un DIN-A4 és 21x29,7 cm (595x822 píxels). Tot i axiò, heu de tenir en compte que les mides del document es poden modificar.
  • Resolució: A l'hora d'escollir la resolució hem de tenir en compte si la imartge es per visualitzar-la per ordinador, amb 72 píxels/polsada n'hia prou. Si la imatge és per imprimir, tot depenent de la qualitat que volguem hem d'escollir entre 96 i 200 píxels/polsada.
  • Color de fons: El color fons ens ofereix 3 possibilitats (blanc, transparent o personalitzat). Per escollir color Pesonalitzat, només cal clicar sobre la fletxeta del quadradet que indica el color i s'obre una paleta i es clica sobre el color desitjat. Nomalment s'escull blanc ja que posteriorment es pot canviar