EXPORTAR FENT SERVIR PRESENTACIÓN PRELIMINAR DE LA EXPORTACIÓN

Si deseu des del Fireworks se us genera un fitxer amb l'extensió PNG. Si voleu desar en altres extensións (GIF, JPG...) he de fer servir Exportar o millor Presentación preliminar de la exportación.

Si aneu al menú Archivo veureu que conté l'opció Presentación preliminar de la exportación.

Cliqueu-hi.

EXPORTAR AMB FORMAT JPG

Des d'aquesta finestra podem canviar el format (1), en aquest cas hem escollit JPG. Aquest tipus de fitxer permet compresió, la qual cosa es pot fer des del quadre Calidad (2). Observeu que si varieu la Calidad, varia el pes de l'imatge (3). Si el fitxer l'heu d'utilitzar a internet, és important que pesi poc, tot i això, no utilitzeu qualitats inferiors a 50, la més normal és 80.

Un darrer apunt, aquest format s'utilitza quan es tracata de fotografies i, una imatge escanejada d'un dibuix d'un o d'una de les nostres alumnes, té tractament de fotografia, no de dibuix.

EXPORTAR AMB FORMAT GIF I GIF ANIMAT

Ara hem escollit el format GIF (1), aquest tipus de format permet fer transparències (2) i se sol s'utilitzar quan es treballa amb dibuixos. Abans d'Exportar mireu la representació de la vostra imatge que teniu a la dreta de la pantalla, si nout canvis significatius aneu canviant la Paleta fins que sigui el màxim de fidel a la imatge que heu creat vosaltres.

Per acabar, si el que heu fet és un GIF ANIMAT, en lloc d'escollir al desplegable GIF (1) escolliu GIF ANIMADO.