RESSENYES

Diferents representacions al teatre de l'escola
EL CHOPO VALIENTE: És la història d'un pollancre que es rebel·la quan un llenyataire li vol tallar pera fer llenya per al foc i és ajudat en la seva protesta i lluita per la supervivència per una vaca i un cavall.

EL LOBITO BUENO Y EL MUNDO AL REVÉS: És una adaptació del poema de José Agustín Goytisolo en la que el narrador va presentant els personatges i aquests expliquen la seva vida i els seus desigs per al futur.

EL CASO DEL LADRÓN DE LIBROS: És una història de suspens en la que desapareixen llibres de manera misteriosa. Un detectiu es presta a investigar fins descobrir el sospitós. La història transcorre en dos actes.

EL CASO DEL LADRÓN DE LIBROS: (Versió de l'anterior obra reformada) És la la mateixa història de l'obra anterior amb menys personatges i en un sol acte.

UN DÍA EN EL COLE: Història d'aventures i desventures d'un professor i els seus alumnes durant una classe de socials en la que passa una mica de tot  com a vegades succeeix a la vida real.

LA NUEVA LEYENDA DE SAN JORDI : Versió del mite del famós cavaller adaptada als temps moderns, en la que es fa broma de la llegenda.

EL REY DEL TURRÓN: Història de suspens en la que la policia ha de descobrir el robatori de la fórmula secreta d'uns torrons de sabors que volen ser la novetat de la temporada.

UN FANTASMA EN LA MASÍA: Història d'uns nens i la seva àvia, mentre els hi conta un conte de fantasmes que acaba convertint-se en realitat.

UN FANTASMA EN LA MASÍA: La mateixa història d'abans però amb alguns personatges més.

EL CASO DEL LIBRRO QUE TENIA LAS HOJAS EN BLANCO: Història de misteri i suspens. Un dia un llibre de text apareix amb els fulls en blanc. Un detectiu investiga el cas i descobreix al culpable que amb la seva actuació ha intentat fer veure als nens la importància de la lectura i els llibres.

TODOS TENEMOS LA SANGRE ROJA: Alegat contra el racisme a càrrec d'un grup de nens que juguen en un parc i apareix un nen negre al que inviten a compartir el seus jocs i del que acaben fent-se amics.

UNA FESTA AMB SUSPENS: Es celebra l'aniversari d'un nen i aquest ha invitat els seus amics . Aviat comencen a passar coses rares i a haver-hi desaparicions misterioses. Intervé la policia i acaba solucionat el cas.

Nota: Si algú està interessat en portar endavant algú d'aquests projectes teatrals, només s'ha de possar en contacte.