Primera pàgina de l’àlbum Clicant ![]() |
La identificació de la col.lecció Aquí teniu el logo i nom representatiu de la col.lecció. |
||
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
Clica aquí si vols anar al menú inicial Si cliqueu sobre el logo ![]() |
|
![]() |
Mapa - índex Aquest títol us diu que esteu davant de la portada de l’àlbum en format mapa-índex com a primera pàgina |
||
![]() |
![]() |
||
Anar directament al cromo que vulgui Clicant a cada cromo, anireu directament a la seva pàgina. A sota de cada mini-cromo veuru el nom de cada animal. |
Una forma de classificarla col.lecció Els animals estan agrupats pel tipus de paisatge en el que viuen. |
![]() |
|
Per navegar Si cliqueu en els diferents animals us podreu moure per les pàgines: ![]() ![]() ![]() |
La identificació de la col.lecció Aquí teniu el logo i e nom representatiu de la col.lecció. |
||
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
L’estatge: una forma de classificar Els animals estan agrupats pel tipus de paisatge en el que viuen, així com sí són mamífers, aus, rèptils, amfibis... |
|
![]() |
![]() |
||
Informació de l’estatge Aquest requadre ens explica l’alçada a la qual es troba, el clima, etc. |
Tres cromos en un El primer cromo en primera opció us ofereix la imatge de l’animal en blanc i negre amb un fons en color i una informació afegida: . nom popupar de l’animal . nom científic . tipus d’animal: mamífer, ocell, amfibi, rèptil... En segona opció, podreu veure tota la informació de l’animal que fonamentalment tracta sobre: característiques morfològiques, alimentació, reproducció... |
![]() |
![]() |
El primer cromo us ofereix la imatge de l'animal en blanc i negre amb un fons en color i una informació afegida:
|
El segon cromo és la fotografia en color de l'animal. Apareix clicant sobre el primer cromo |
![]() |
![]() |
El tercer cromo el veureu si torneu a clicar que pot variar segons el tipus d'animal que fonamentalment tracta sobre: característiques morfològiques, alimentació, reproducció... |
![]() |
|
Tota la informació Clicant aquí, |
La identificació de la col.lecció Aquí teniu el logo i e nom representatiu de la col.lecció. |
||
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
Anar a l’àlbum Clicant aquí, ![]() anireu a la portada, mapa-índex de l’àlbum. |
|
![]() |
Àrees de coneixement Les fitxes i activitats estan repartides per àrees de coneixement: matemàtiques, català, socials i naturals |
||
![]() |
Fitxes i activitats per cicles Les fitxes i activitats estan distribuïdes pels tres cicles de primària: inicial, mitjà i superior |
||
![]() |
![]() |
||
Intenció Totes les fitxes i activitats es troben enquadrades dins d’una intenció d’aprenentatge: ordenar, seriar, classificar, cercar informació ... |
La fitxa de treball Cada intenció té unes fixes de treball numerades. |
![]() |
|
Intenció. |
La identificació de la col.lecció Aquí teniu el logo i e nom representatiu de la col.lecció. |
Número de fitxa Per tal de tenir una identificació les fitxes estan numerades |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Connexió a l’àlbum Clicant aquí anirem a la portada de l’àlbum. |
|
![]() |
Nom i cognoms de l’alumne/a. L’alumne escriurà el seu nom i cognoms a la fitxa, per tenir constància del seu treball. |
||
![]() |
![]() |
||
Data i curs L’alumne/a té un aparta per escriure el nom i la data. |
Enunciat de les activitats Les activitats estan dissenyades per què siguin interactives, que l'alumne/a pugui actuar, tingui capacitat de fer accions: escriure, arrossegar, clicar, dibuixar, mesurar, fer moure instruments... |
![]() |
|
Intenció. |
La identificació de la col.lecció Aquí teniu el logo i e nom representatiu de la col.lecció. |
Número de fitxa Per tal de tenir una identificació les fitxes-activitats estan numerades |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
Connexió a l’àlbum Clicant aquí anirem a la portada de l’àlbum. |
|
![]() |
Nom i cognoms de l’alumne/a. L’alumne escriurà el seu nom i cognoms a la fitxa-activitat, per tenir constància del seu treball. |
||
![]() |
![]() |
||
Data i curs L’alumne/a té un aparta per escriure el nom i la data. |
Enunciat de les activitats Les activitats estan dissenyades per què siguin interactives, que l'alumne/a pugui actuar, tingui capacitat de fer accions: escriure, arrossegar, clicar, dibuixar, mesurar, fer moure instruments... |
![]() |
![]() |
|