TREBALL NO PRESENCIAL

Tornar al Calendari

Sessió 1

1.-. Cal escriure un e-mail a un company/a del cicle i al formador. El text, per exemple, pot explicar alguna qüestió relacionada amb aquesta crisi econòmica que vivim i com afecta a la nostra vida quotidiana.

2.- Entrar al Bloc del curs i fer un comentari al darrer article publicat.

3.- Publicar un article, i penjar una foto en el Bloc Personal.

4.- Pel proper dia, pensar l´ús que li podem donar al Bloc per utilitzar-lo amb els alumnes.

5.- Entrar al Bloc del curs i fer un comentari, de l' article de TNP1, un cop es tingui tota la feina feta.

Sessió 2

1.-. Visitem la web de l' Edu365.com. Un cop aquí, hem d' investigar els seus continguts i trobar una activitat pels nostres alumnes, per exemple, per utilitzar-la , en qualsevol àrea, a la classe d' Informàtica. Cadascú/na ha de trobar una corresponent al Cicle on pertany. Un cop trobada, cal enviar l' adreça (copiar-la del navegador) al formador, en un e-mail (hipervincle).

2.- Cal començar a pensar l' ús que li donareu al vostre Bloc per utilitzar-lo a classe amb els alumnes. Si us plau,entreu al Bloc d'Assessorament TAC Carlit i publiqueu un article que porti el nom de PROJECTE BLOC USUARI (sustituïnt USUARI pel vostre nom).(Esteu fent el paper d' AUTORS/ES del bloc).

3.- Entrar al vostre Bloc Personal i publicar un article (text/ fotografia/vídeo inclosos).

4.- Visitar la web dels Serveis del Portal Educatiu Edu365.com.

Sessió 3

1.- Fer una presentació en Picasa on-line i penjar-la al vostre Bloc Personal i al Bloc del Curs.
2.- Si teniu el ACDSee instal.lat als ordinadors de l' escola, intenteu reduïr el pes d' un parell de fotografies fetes amb una càmara digital i després penjar-les al Bloc de Pràctiques i al del Curs. El títol de l' article podria ser "Prova Fotos Usuari". (canvieu USUARI pel vostre nom).
3.- Quan tingueu la feina feta, si us plau, envieu un e-mail al formador per comunicar-ho.

Sessió 4

2.- Crear noves Categories en el vostre Bloc de Pràctiques. Recordeu que per fer una Categoria visible cal publicar un article.
3.- Crear un Canal RSS en el vostre Bloc Personal.de Pràctiques.

4.- Penjar al nostre bloc personal un Power Point (Slideshare) o una presentació feta amb Bubbleshare.

5.- Quan tingueu la feina feta, envieu, si us plau, un e-mail al formador.

Sessió 5