TREBALL NO PRESENCIAL

Tornar al Calendari

Sessió 1

1.-. Cal escriure un e-mail a un company/a del curs i al formador. El text, per exemple, pot explicar alguna qüestió relacionada amb aquesta crisi econòmica que vivim i com afecta a la nostra vida quotidiana.

2.- Fer a la LLibreta d' Adreces, un grup de treball anomenat "Miró" que inclogui tots/es els alumnes i formador del curs.

2.- Entrar al Bloc del curs Estratègies Miró, i fer un comentari al darrer article publicat.

3.- Publicar un article en el nostre Bloc Personal i insertar una foto. (Aquesta activitat la repetirem a la sessió 2).

.

Si us plau, aquestes tasques cal fer-les, com a màxim, el divendres 17/10/08. Gràcies per la vostra col·laboració.

Sessió 2

1.-. Visitem la web de l' Edu365.com. Un cop aquí, hem d' investigar els seus continguts i trobar una activitat pels nostres alumnes, per exemple, per utilitzar-la , en qualsevol àrea, a la classe d' Informàtica. Cadascú/na ha de trobar una corresponent al Cicle on pertany. Un cop trobada, cal enviar l' adreça (copiar-la del navegador) al formador, en un e-mail (hipervincle).
2.- Cal començar a pensar l' ús que li donareu al vostre Bloc per utilitzar-lo a classe amb els alumnes. Si us plau,entreu al Bloc d'Assessorament TAC Carlit i publiqueu un article que porti el nom de PROJECTE BLOC USUARI (sustituïnt USUARI pel vostre nom).
3.- Entrar al Bloc del curs TAC i publicar un article (text/ fotografia/vídeo inclosos).(Esteu fent el paper d' AUTORS/ES del bloc).
4.- Visitar la web dels Serveis del Portal Educatiu Edu365.com

Sessió 3
AQUESTES TASQUES SÓN PER A TOTHOM:

1.- Per tots/es, si us plau, Un cop dins la Intranet, contestarem una Enquesta que porta per nom "GIMNÀS":Vas al gimnàs?.

2.- En el nostre bloc personal, cal publicar un article amb foto i un amb un vídeo de Edu3.cat.

3.- Cal començar a pensar l' ús que li donareu al vostre Bloc per utilitzar-lo a classe amb els alumnes. Si us plau,entreu al Bloc d'Assessorament TAC Miró i publiqueu un article que porti el nom de PROJECTE BLOC USUARI (sustituïnt USUARI pel vostre nom) i expliqueu quina és la vostra proposta de treball amb l' alumnat.

Si us plau, aquestes tasques cal fer-les, com a màxim, el dissabte 25/10/08. Gràcies per la vostra col·laboració.

Sessió 4

1.- Fer una presentació en Picasa on-line i penjar-la al vostre Bloc Personal i al Bloc del Curs.
2.- Crear noves Categories en el vostre Bloc de Pràctiques. Recordeu que per fer una Categoria visible cal publicar un article.
3.- Si teniu el ACDSee instal.lat als ordinadors de l' escola, intenteu reduïr el pes d' un parell de fotografies fetes amb una càmara digital i després penjar-les al Bloc de Pràctiques i al del Curs. El títol de l' article podria ser "Prova Fotos Usuari".

4.- Penjar al nostre bloc personal un Power Point (Slideshare) o una presentació feta amb Bubbleshare.

5.- Quan tingueu la feina feta, envieu, si us plau, un e-mail al formador.
Sessió 5