Col.laboracions.

Federació Catalana d´Handbol.
               Curs ATE a San Vicenç dels Horts.
              Al llarg dels mesos de Juny-Juliol del present any, he impartit l´àrea de "Metodologia de la Iniciació a l´Handbol" en un curs d´ATE (Aspirant a Tècnic Esportiu) desenvolupat en Sant Vicenç dels Horts,  localitat del Baix Llobregat.
                És el segon curs que imparteixo, el primer es va fer l´estiu passat a la localitat de Pallejà, també al Baix Llobregat.

En aquest curset es van matricular uns 22 alumnes ,tots ells relacionats amb l´ handbol com a jugadors, entrenadors,etc.
Val a dir que a més de la meva (36h.)es van impartir Psicologia Esportiva(8h) i Primers Auxilis(6h.)
En aquesta foto es veuen els Organitzadors del Curs, els bessons Toni i Gabi, directius del C.H. Sant Vicenç dels Horts juntament amb el Josep LLuís (al mig).

NOTA: Cal agrair les fotografies del Curs de Sant Vicenç en Josep García Gallofré, de Martorell.

CURS D´ENTRENADOR  TERRITORIAL  (1er Nivell)   - Tarragona 99 -

De forma extensiva, del 28/10 al 9/12, un cop a la setmana (dijous, de 19 h. a 22h.) he impartit l´Àrea de "Tècnico -Tàctica Individual", dins el Curs d´Entrenador Territorial (1er Nivell) a Tarragona. El total d´hores de classe ha estat de 21h.
       L´ambient d´estudi, el curs es va fer a la Rovira i Virgili, va ser molt bo i l´experiència, sota el meu  punt de vista, molt enriquidora i profitosa.
       Felicitats a tots els companys/es que han tret el Títol.

C.V.Winterthur Barcelona.
                Com ja hem fet altres anys, un tècnic del C.V.Winterthur ha vingut a l´escola i ha fet dues sessions de Voleibol. En aquest cas, això serveix de motivació per les noies de 5è i 6è que després, en horari extraescolar, volen apuntar-se a fer aquesta activitat.

Donat que ja portem uns 4 anys amb aquesta mena de col.laboració, aquest curs es farà un Projecte de Treball per l´estudi i aprovació si s´escau del Consell Escolar  per fer més sistemàtic i coherent l´esforç que fem totes dues entitats en pro del treball pel Voleibol Català.

Hem visitat la vostra WEB!!!!!. És prou interessant i té molts continguts que segur agradaran a tots els practicants, aficcionats i amants, en una paraula, del voleibol. Si la volu visitar cliqueu a sobre de Voleibol.

Dos instantànees del partit C.V.Winterthur Barcelona - Construcciones Marichalar. (Dissabte 5/2/2000). Han estat cedides pel propi C.V.Winterthur.

Curs d´Introducció al Treball amb ordinador.(PIE)
               Al llarg de 15 sessions, els dimarts del 2/11/99 al 7/3/2000, s´ha desenvolupat al Ceip JOSEP Mª JUJOL, el Curs d´Introducció al Treball amb ordinador.
                Era, en el meu cas, la primera experiència com a Formador del PIE, i crec que l´experiència ha estat molt positiva.
                 Val a dir que l´ambient de treball ha estat molt tranquil i relaxat,  adient per l´acompliment dels objectius del curs.

El curs s´ha desenvolupat en el Ceip JOSEP Mª
JUJOL, a Gràcia. En la foto es veu una part de l´Aula d´Informàtica i un grup de mestres treballant amb forçá interès.
En total es van matricular 18 alumnes, dels quals 15 han assistit a les classes de forma continuada.
El clima de treball ha estat molt bo i tots hem aprés d´aquesta experiència.

Tornar a la pàgina inicial.