![]() Una de les moltes energies, en aquest cas barata i renovable,que disposa el/la professor/a d´Educació Física, és treballar els hàbits de forma sistemàtica i progressiva per aprofondir en aquest grup de continguts anomenats Actituts,Valors i Normes. |
![]() |
![]() |
Juga amb i.lusió i alegria, respectant les regles del joc i acceptant
incondicionalment les decisions del mestre/a o monitor/a.
|
![]() |
![]() |
L´espifiada d´un gol, la pérdua d´uns punts en
la classificació o la derrota en una competició, no han de
ser mai motiu d´arribar al baix nivell de les paraulotes, dels insults
o de les agressions físiques.
|
Si guanyes, no avergonyeixis el contrari, serà bo que el felicitis
cordialment pel seu noble esforç.
|
![]() |
ATENCIÓ: Cal contactar amb la Pilarín Bayés
i demanar-li permís per fer ús dels seus dibuixos.
Si ella no té inconvenient es faran servir, i si no és així es treuran de la Web. |
![]() Fa 3 anys el DEF va considerar que seria positiu fer un Treball Sistemàtic de Seguiment de les Normes de l´Àrea d´Educació Física. Tots els alumnes, al llarg del curs, coneixen, aprenen, interiotzen i finalment assumeixen aquestes normes. Val a dir que la valoració d´aquest apartat la fan els propis alumnes, cada dia que tenim classe, i queda reflectida en una gràfica. Aquestes normes són: 1.- Seure correctament. 2.- Aixecar-se sense fer soroll amb taula i cadira. 3.- Caminar per la classe i fer filera en ordre. 4.- Anar en silenci pel passadís. 5.- Passadís = Passar = Caminar. 6.- Per parlar aixequem la mà. 7.- Les mans fora de la boca.
Per fer la seva valoració hi ha uns/es responsables que roten cada
setmana.
|
![]() Igualment s´intenta treballar un conjunt d´hàbits específics de l´àrea. En aquest cas es reparteixen per trimestres, i de forma acumulativa s´assumeixen 2 per trimestre. A cada cicle es fa una adaptació diferent de cadascú dels hàbits treballats. Val a dir que, en gran part, aquest hàbits depenen en gran mesura del grup-classe que ens trobem a cada curs. És a dir, que poden ser canviants d´un grup a l´altre dins del mateix nivell educatiu. |