L’ILLA DELS DIMONIS

Hi havia una vegada una illa que es deia l’illa dels dimonis. Un dia d’hivern  cinc exploradors que es deien  Marc, Ric, Ling, Leo i Apolo van anar a explorar-la. Dies després va nevar i El Marc es va perdre per la neu. Poc després els quatre exploradors van adonar-se que en Marc no estava.

Van passar hores i hores i en Marc va trobar una cova i va decidir entrar per passar la nit.

Els companys del Marc, preocupats, el buscaven però no van trobar-lo. Al dia següent van continuar buscant-lo. Caminant  i caminant van trobar un pont. Al creuar-lo la Ling va veure una pedra brillant i li va agradar tant que se la va posar de penjoll.

Mentrestant, el Marc, que encara estava refugiat a la cova, va escoltar un soroll i es va despertar. Al mirar que passava fóra de la cova va veure uns dimonis!!. Es va espantar molt i no sabia que fer.Va veure un forat molt estret a la part del darrera de la cova i va escapar. Abans  de marxar, però,  Va escoltar que , els dimonis, estaven buscant una pedra brillant .

El Marc va córrer i córrer fins que tot d’una es va retrobar amb els seus amics. Van tenir tots una gran alegría. El Ric li va preguntar on havia estat i li va dir que l’havien estat buscant . El Marc els hi va explicar que havia estat a una cova i que va escoltar com uns dimonis buscaven una  pedra molt brillant. La Ling li va ensenyar la seva pedra que també era molt brillant. De sobte, van escoltar uns sorolls i es van amagar entre els arbres. Eren els dimonis!!! Van escoltar que deien que havíen de trobar la pedra perquè significava la seva vida.

Quan el grup va escoltar això van agafar el penjoll de la Ling i el van posar al terra, van agafar moltes pedres i li va donar cops forts fins  que la van trencar. Tot seguit els dimonis van desaparèixer.

Els nois, contents per haver fet desaparèixer aquells terribles dimonis van decider posar a la seva aventura I tornar cap a casa.

fí