Fonoteca virtual d'Arranjaments

En aquest portal es pot trobar un ampli repertori d'arranjaments de cançons populars i peces instrumentals.

Aquest arranjaments són les demandes que els usuaris del portal "Arranjaments a la Carta" han fet en la "Petició d'arranjament".
Són temes musicals per a instruments de petita percussió i flauta, basicament, ja que són els instruments de què es disposa en els Centres d'Educació Primària i Secundària, adequats a l'edat dels alumnes.

Repertori d'arranjaments
El repertori d'arranjaments està dividit en dos blocs:

Repertori de cançons populars:  Aquí trobareu totes les peces que tenen una lletra; és a dir, que poden ser cantades. Hi haurà cançons de tots els països.
Repertori de peces instrumentals: Aquí trobareu totes les peces que no tenen lletra: danses, bandes sonores, temes de creació propia...

Cada bloc té tres possibilitats de cerca: per ordre alfabètic (per defecte), per temàtica i per cicles educatius.

Cada arranjament es pot escoltar i es pot descarregar en tres formats diferents:

MUS
   Si disposeu del programa "MusicTime".

MID
   Si el voleu escoltar.

Si el voleu visualitzar i imprimir.

Comptador de visites
www.servicont.com