Presentem

museus

Museu Frederic Marès

Desprès d'un temps de tancament  per obres, el Museu va obrir  novament les portes amb una nova imatge. Es presenta una nova disposició de la secció d'escultura, des del món preromà fins al segle XV.

Trobareu les sales de col·leccionisme  plenes de peces interessants pels col.leccionistes de tota mena.

La reforma ha permès mostrar la col.lecció d'escultura hispànica des de la història de l'art, però dins del col·leccionisme. A més, el museu ha ianugurat una sala d'exposicions temporals amb l'exposició "La Taula de l'ambaixador", dedicada a un conjunt ornamental de Damià  Campeny.

És un conjunt de trenta estatuetes de bronze i bronze daurat i més de seixanta elements decoratius de marbre, albastre, pòrfir i granit que és col.locava al centre d'una taula per guarnir-la en àpats solemnes o de gala, i que fou encarregada a l'escultor Damià Campeny per l'ambaixador espanyol davant la Santa Seu, l'any 1804

L'esposició dóna la possiblitat d'admirar muntada una de les poques composicions d'aquest tipus que s'han conservat senceres, en aquest cas a la Galleria Nazionales de Parma (Itàlia)

Museu Frederic Marés

Pl. de Sant Iu 5-6

08002 - Barcelona

Tel,93-310-58-00

Fax.93-319-41-16

A\e:musfrm@intercom.es

L'Escultura romànica i gòtica al Museu  Frederic Marès adreçada principalment als alumnes de secundària i de batxillerat.

Aquesta proposta té com objectiu que els alumnes coneguin l'escultura romànica i gòtica per mitjà d'un recorregut guiat

Han fet un material complementari amb activitats per a realitzar després de la visita i un full amb informació prèvia a aquesta. Aquest full es pot demanar per telèfon, fax o correu electrònic

Publicacions del Museu Marès

Col·lecció Miscel·lània dels Museus de Barcelona