WEBS HISTÒRIA i GEOGRAFIA

2019

PALEOLÍTIC Web sobre el Paleolític amb activitats interessants. "El Paleolític és un dels períodes en què es divideix tradicionalment la Prehistòria. La història de la humanitat, segons les dades de les quals disposem fins ara, va començar a l'inici del Quaternari, fa uns dos milions i mig d'anys, a la zona oriental del continent africà, on s'han trobat els primers instruments de pedra fabricats d'una manera intencional. "

ROMA Activitats sobre el món romà.

EGIPTE Web sobre l'antic Egipte el·laborada per uns alumnes del CRA Valvanera Santibàñez de Bejar Salamanca. Molt interessant.

L'ESPANYA MUSULMANA Activitats sobre l'islam i l'Espanya musulmana

NEOLÍTIC Web sobre el Neolític amb activitats interessants ( Serra de l'Albera ) "A continuació, s'exposen diverses idees, exercicis i pràctiques per a l' aprofitament escolar de l'estudi de la Cultura Megalítica. L'aprofitament didàctic del tema, molt probablement s'hagi de vertebrar al voltant d'una sortida de camp, per tal d'observar un exemple de construcció megalítica damunt del terreny, tot realitzant una fase de preparació del tema abans de la sortida i una altra fase de recapitulació, anàlisi i repàs del que s'ha après i del grau d'assoliment dels objectius que ens havíem proposat ".