LA EXPERIMENTACIÓ ASSISTIDA PER ORDINADOR (MBL) EN L'ENSENYAMENT-APRENENTATGE DE

LA FÍSICA I LA QUÍMICA

QÜESTONARI MULTILOG/MULTILAB
Títol activitat (s) o codi (s)L

1.- Havies utilitzat algun cop l'experimentació amb els sensors i el programa Multilab amb els alumnes? Quines pràctiques havies realitzat?
2.- La utilització dels equips Multilog/Multilab ajuda sempre a l'aprenentatge dels alumnes?
3.- La utilització dels equips Multilog/Multilab t'ha facilitat la gestió del treball al laboratori? Perquè?
4.- Consideres que les pràctiques que has realitzat amb l'equip són innovadores i diferents a les convencionals? En quins aspectes?

5.- Quines característiques principals dels guions utilitzats han contribuit a avançar en l'aprenentatge dels alumnes? Quines haurien de tenir per aconseguir-ho?

6.- Has tingut problemes d'infraestuctura o de caire tècnic en intentar utilitzar els sensors i la resta d'equipaments? Quins?
7.- Indica, per a cadascuna de les experiències Multilog/Multilab que hagis dut a terme amb alumnes, quins són els principals avantatges didàctics?
8.- Indica, per a cadascuna de les experiències Multilog/Multilab que hagis dut a terme amb alumnes, quins són els principals inconvenients?
9.- Necessitaries més suport que el que has rebut per treballar amb confiança aquest aquests equips? Perquè?

10.- Quines eines et facilitarien la incorporació de les experiències Multilab/Multilog en les teves classes?

MOLTES GRÀCIES PER LA TEVA COL·LABORACIÓ