ELS APPLETS EN L'ENSENYAMENT-APRENENTATGE DE

LA FÍSICA I LA QUÍMICA

QÜESTONARI SIMULACIONS
Títol activitat(s) o codi(s)

1.- Havies utilitzat algun cop simulacions amb els alumnes? Quines?
2.- La utilització de qualsevol simulació a l'aula facilita l'aprenentatge als alumnes?
3.- La utilització d'activitats amb simulacions t'ha facilitat la gestió o desenvolupament de la classe? Perquè?
4.- Consideres necessari seguir alguna proposta d'activitat pautada o creus que es millor deixar que els alumnes utilitzin la simulació sense seguir guió?

5.- Quines característiques principals té la simulació utilitzada que hagi millorat l'aprenentatge dels alumnes? Quines hauria de tenir per aconseguir-ho?

6.- Has tingut problemes d'infrastuctura o de caire tècnic en intentar utilitzar els applets, els arxius IP i programes exe que t'hem proposat?
7.- Indica per a cadascuna de les simulacions que has utilitzat quins han estat els avantatges de la seva utilització per tu com a professor i per als alumnes.
8.- Indica per a cadascuna de les simulacions que has utilitzat quins han estat els inconvenients de la seva utilització per tu com a professor i per als alumnes.
9.- Necessitaries més support que el que has rebut per poder treballar amb confiança aquest tipus de recursos? Perquè?
10.- Quines eines et facilitarien la incorporació de les simulacions (applets, IP i exe) en les teves classes?

MOLTES GRÀCIES PER LA TEVA COL·LABORACIÓ