Orientacions per a l'exposició oral del treball

- Heu de preparar l'exposició oral amb prou antelació. Us recomanem que prepareu la vostra exposició seguint les recomanacions que trobareu en la presentació següent:

- Podeu utilitzar un breu guió escrit . No es tracta de llegir aquest guió, sinó d'utilitzar-lo com a suport durant l'exposició.

- És molt convenient reforçar la vostra exposició amb el suport d'una presentació (powerpoint, impress) que podeu projectar utilitzant la pissarra digital de l'aula. Cal preveure els mitjans que s'hi utilitzaran i avisar al tutor/a perquè tot estigui a punt el dia de l'exposició. Recordeu que el powerpoint pot utilitzar-se com a guió i aportació de referències però no ha de substituir a l'exposició oral que ha de realitzar cada alumne/a.

- Els alumnes del grup us heu de repartir el temps de manera equitativa (uns 5 mínuts per alumne/a).

- Cada alumne/a s'encarregarà d'exposar només una part del treball. Cal que un dels alumnes es faci càrrec d'exposar les conclusions.

- Durant i/o després de l'exposició els professors que formen l'equip d'avaluació us poden realitzar preguntes per acabar de concretar o aclarir determinats aspectes del treball. Cal que tots els alumnes del grup tinguin una visió global de totes les activitats del treball de síntesi, ja que els professors que formen l'equip d'avaluació poden fer preguntes sobre qualsevol apartat del treball a qualsevol alumne/a del grup.