Normes de presentació del dossier d'activitats

- Per facilitar el treball col.laboratiu entre els alumnes que formeu el vostre grup de treball, us recomanem que descarregueu l'arxiu (està penjat en el curs de Moodle dedicat al treball de síntesi) i el compartiu a través de l'eina Google Drive que teniu al vostre compte de correu de Gmail (@institutb7.cat).

- El dia de l'exposició oral cada grup ha lliurar al tutor/a del treball de síntesi un únic exemplar del dossier d'activitats.

- El dossier s'ha d'escriure amb ordinador. No us oblideu d'utilitzar el corrector ortogràfic.

- Fulls blancs del format DIN A-4 escrits amb lletra de grandària d'11-12 punts.

- Enquadernació correcta, tipus espiral o dossier.

- Les respostes a les activitats s'han d'escriure en llengua catalana excepte aquells casos indicats en el propi dossier (article de diari en castellà i activitat en anglès).

- Cal incloure al final del dossier els fulls amb les enquestes de valoració de cada alumne/a del grup.