Un membre de l'equip directiu s'encarregarà
de coordinar-se amb les persones que donen el senyal d'alarma. Si s'adopta
la decisió d'evacuar el centre, haurà de fer una trucada
telefònica avisant primer el 112.
El director acordarà la data de la pràctica
de simulacre d'emergència amb el coordinador de PRL i mantindran en
secret aquesta data per a tot el personal del centre.
En un cas de simulacre, els membres de l'equip
directiu presents tenen la responsabilitat de coordinar l'evacuació
del centre, demanant informació als coordinadors de planta sobre les
zones que han quedat evacuades i controlant-ne el temps de sortida.
Els membres de l'equip directiu recolliran informació
sobre qualsevol anomalia produïda durant el simulacre i ho posaran en
coneixement del Coordinador de Prevenció de Riscos Laborals.
El director supervisarà l'informe sobre
la pràctica del simulacre d'emergència que es trametrà
al Servei de Prevenció de la Delegació.
En cas d'accident laboral, el primer membre de
l'equip directiu que s'assabenti de l'accident comunicarà immediatament
el fet ocorregut al director. Més endavant, es notificarà també
al Coordinador de PRL.
El director signarà el comunicat d'accident
laboral a on hi figuren les dades i els detalls de tot accident de treball
que pugui afectar algú de la plantilla del centre. Aquest comunicat
tindrà el format indicat a l'annex 11, que es troba a la pàgina
878 de les instruccions del curs 2004 - 2005.