St. Jordi 98

Aquest any hem celebrat, conjuntament amb els tradicionals Jocs Florals, el centenari del naixement de Federico Garcia Lorca. En aquesta primera part, Isidro Membrillo, professor de l'escola Lestonnac de Badalona, va Floral2.jpg (16842 bytes)recitar uns versos del poeta andalús, nascut a Granada. Tota l'escola, va seguir amb molt d'interčs aquest versos del poeta granadí.

Desprčs va seguir aquest acte, amb la presentació del jurat per part de les dues persones encarregades aquest any de fer-lo, Merche Cariccio i Albert Cecilia .El jurat, en aquesta XI edició, va ser presidit per Fidel del Castillo, reconegut publicista que va repartir els diferents premis als concursants. Floral1.jpg (19001 bytes)Durant dues hores vam estar escoltant les poesies que, en les diferents categories, havien fet els alumnes de l'escola. Tot seguit passem a exposar les poesies guanyadores d'aquest any.

música