Tornar a l'Ýndex

HORARI

• 10:00 h: Obertura escoles (vestidors).

• 15:00 h: Hora lÝmit d'arribada del maniples.

• 15:50 h: Reuniˇ de Centurions i Capitans amb els caps de l'organitzaciˇ al menjador de les escoles.

• 16:10 h: Concentraciˇ de maniples i agrupacions a l'interior del camp de futbol. Cada formaciˇ tindrÓ un lloc previst i marcat que determinarÓ l'ordre de sortida de la desfilada.

• 16:30 h: Sortida del primer dels maniples donant inici a la desfilada i seguint l'itinerari previst en el plÓnol adjunt. Es sortirÓ a pas rÓpid i sempre caminant endavant, aix˛ vol dir que no es permet fer figures amb pas rÓpid que facin parar la desfilada.

• 17:15 h: Arribada del maniples al PONT VELL, lloc on estaran formats els ESTAFERMS i MANAIES DE BESAL┌ per rebre als seus convidats. Es continuarÓ a pas rÓpid sense aturar-se, una vegada hagin passat tots els maniples els Estaferms i Manaies de Besal˙ s'afegiran a la desfilada en ˙ltim lloc.

Ě Formacions a pas lent: Cada maniple tÚ assignat una zona on poder fer, durant 20 minuts, les seves diferents evolucions a pas lent, una vegada passats els 20 minuts es continuarÓ a desfilada sota les ordres del voluntari responsable, a pas rÓpid seguint l'itinerari previst fins arribar al PRAT DE SANT PERE. (els llocs de formaciˇ estan marcats en el plÓnol amb N║ d'ordre i encerclat en groc).

• 17:45 h: Hora prevista d'arribada del primer maniple al Prat de Sant Pere.

• 18:30 h: Hora prevista d'arribada de l'˙ltim maniple al Prat de Sant Pere.

" DURANT L'ESTADA EN EL PRAT DE SANT PERE TOTES LES FORMACIONS ESTARAN UBICADES EN EL SEU LLOC CORRESPONENT, NO ES PERMETR└ QUE LES FORMACIONS ES DESFACIN, PER EL LLU¤MENT DE L'ACTE ES PREGA QUE LES FORMACIONS ESTIGUIN EN RIGORËS ORDRE."

• 18:35 h: Hora prevista de inici dels parlaments de les autoritats convidades i imposiciˇ de "Corbates" als maniples i agrupacions assistents a l'acte.

• 19:10 h: Sortida dels maniples del Parat de Sant Pere.

Ě Els maniples sortiran en dos direccions diferents. La meitat sortiran pel carrer d'Olot en direcciˇ a les escoles i l'altre meitat sortiran pel carrer Ganganell tambÚ en direcciˇ a les escoles i seguin l'itinerari previst en el plÓnol. La sortida dels maniples es farÓ a pas rÓpid.

• 19:35 h: Arribada de tots els maniples a les escoles.

• 19:45 h: Arribada dels Estaferms i Manaies de Besal˙ al Prat de Sant Pere lloc on finalitzarÓ la desfilada.

• 20:30 h: Tancament de les escoles. El material haurÓ de ser tret abans del tancament de les escoles. Les aules hauran de quedar en el mateix estat en quŔ es trobaven al inici de la trobada.

• 21:00 h: Sopar. En el plÓnol adjunt marcat amb una "S" encerclada en marrˇ.