Tornar a l'índex

HORARI

• 10:00 h: Obertura escoles (vestidors).

• 15:00 h: Hora límit d'arribada del maniples.

• 15:50 h: Reunió de Centurions i Capitans amb els caps de l'organització al menjador de les escoles.

• 16:10 h: Concentració de maniples i agrupacions a l'interior del camp de futbol. Cada formació tindrà un lloc previst i marcat que determinarà l'ordre de sortida de la desfilada.

• 16:30 h: Sortida del primer dels maniples donant inici a la desfilada i seguint l'itinerari previst en el plànol adjunt. Es sortirà a pas ràpid i sempre caminant endavant, això vol dir que no es permet fer figures amb pas ràpid que facin parar la desfilada.

• 17:15 h: Arribada del maniples al PONT VELL, lloc on estaran formats els ESTAFERMS i MANAIES DE BESALÚ per rebre als seus convidats. Es continuarà a pas ràpid sense aturar-se, una vegada hagin passat tots els maniples els Estaferms i Manaies de Besalú s'afegiran a la desfilada en últim lloc.

· Formacions a pas lent: Cada maniple té assignat una zona on poder fer, durant 20 minuts, les seves diferents evolucions a pas lent, una vegada passats els 20 minuts es continuarà a desfilada sota les ordres del voluntari responsable, a pas ràpid seguint l'itinerari previst fins arribar al PRAT DE SANT PERE. (els llocs de formació estan marcats en el plànol amb Nº d'ordre i encerclat en groc).

• 17:45 h: Hora prevista d'arribada del primer maniple al Prat de Sant Pere.

• 18:30 h: Hora prevista d'arribada de l'últim maniple al Prat de Sant Pere.

" DURANT L'ESTADA EN EL PRAT DE SANT PERE TOTES LES FORMACIONS ESTARAN UBICADES EN EL SEU LLOC CORRESPONENT, NO ES PERMETRÀ QUE LES FORMACIONS ES DESFACIN, PER EL LLUÏMENT DE L'ACTE ES PREGA QUE LES FORMACIONS ESTIGUIN EN RIGORÓS ORDRE."

• 18:35 h: Hora prevista de inici dels parlaments de les autoritats convidades i imposició de "Corbates" als maniples i agrupacions assistents a l'acte.

• 19:10 h: Sortida dels maniples del Parat de Sant Pere.

· Els maniples sortiran en dos direccions diferents. La meitat sortiran pel carrer d'Olot en direcció a les escoles i l'altre meitat sortiran pel carrer Ganganell també en direcció a les escoles i seguin l'itinerari previst en el plànol. La sortida dels maniples es farà a pas ràpid.

• 19:35 h: Arribada de tots els maniples a les escoles.

• 19:45 h: Arribada dels Estaferms i Manaies de Besalú al Prat de Sant Pere lloc on finalitzarà la desfilada.

• 20:30 h: Tancament de les escoles. El material haurà de ser tret abans del tancament de les escoles. Les aules hauran de quedar en el mateix estat en què es trobaven al inici de la trobada.

• 21:00 h: Sopar. En el plànol adjunt marcat amb una "S" encerclada en marró.