Tornar a l'índex

PROTOCOL DE FUNCIONAMENT DE LA "TROBADA DE MANAIES I ESTAFERMS BESALÚ 2000"

Aquest protocol ha estat redactat per aconseguir que la TROBADA DE MANAIES I ESTAFERMS BESALÚ 2000 es pugui dur a terme correctament. Demanem doncs, que tots els maniples i agrupacions que ens concentrarem a Besalú el dia 9 d'Abril, segueixin acuradament aquest protocol en benefici de tots.

• 1.1-TANCAMENT DE BESALÚ:

El casc antic de la Vila de Besalú estarà tancada a tots els vehicles NO AUTORITZATS.

• 1.2-VESTIDORS:

Els vestidors del maniples i agrupacions de la Trobada estarà ubicat a L'ESCOLA PUBLICA SALVADOR VILARRASA (en el plànol marcat amb "V" encerclada amb verd). Cada maniple i agrupació disposarà de les aules corresponents per poder-se canviar amb comoditat.

La zona de vestidors quedarà oberta a partir de les 10 del matí del Diumenge 9 d'Abril pels maniples que decideixin portar i descarregar el seu material abans de l'arribada del personal. Es prega que els maniples i agrupacions que desitgin portar el seu material al matí ho comuniquin amb una setmana d'antelació per poder-los donar els acreditatius corresponents.

• 1.3-VOLUNTARI RESPONSABLE:

L'organització ha assignat a cada maniple o agrupació una persona responsable que estarà amb ells des de el moment de la arribada fins el moment del comiat després del sopar, qualsevol dubte o pregunta que pugui sorgir durant la celebració dels actes per part dels Caps de maniple serà atès pel voluntari assignat al maniple. Durant la desfilada cada maniple haurà de respectar les indicacions del voluntari assignat.

• 1.4-ACREDITATIUS:

L'acreditatiu de l'acte es un braçalet que s'haurà de dur posat des de l'arribada a la zona de vestidors fins la cloenda del sopar. No es podrà accedir ni a la zona de vestidors ni al sopar sense aquest acreditatiu.

• 1.5-REBUDA DE MANIPLES I AGRUPACIONS:

A la arribada de cada grup, el voluntari responsable del mateix donarà al cap de grup la informació i documentació del acte, així com les acreditacions per cada membre del maniple o agrupació.

Es prega que el temps emprat per descarregar el autocars sigui el més breu possible.

• 1.6-PÀRKING BUS:

El pàrking dels autocars quedarà ubicat darrera el camp de futbol de Besalú. (en el plànol marcat "PB" en un rectangle blau). Només podran accedir a aquesta zona els autocars i camions de material acreditats. El autocars i camions de material acreditats es quedaran a aquest pàrking fins les 17:00, a partir d'aquesta hora el voluntari responsable del parking indicarà als vehicles que es desplacin fins el PASSEIG FRANCESC CAMBÓ per poder fer una carrega més fluida i ràpida a la cloenda de la desfilada.

• 1.7-HORA D'ARRIBADA:

Cada maniple comunicarà abans del dia 5 d'Abril la seva hora d'arribada. L'hora límit d'arribada prevista per l'organització es les 15:00.

• 1.8-INTERIOR ESCOLES:

Queda terminantment prohibit dins les aules picar amb les llances a terra, així com tocar tambors, bombos trompetes i altres.

Es recorda que dins la normativa de l'escola QUEDA PROHIBIT FUMAR DINS LES AULES.

Es prega que la gent sigui respectuosa amb el material de les aules ja que al matí següent els nens i nenes de la Vila tenen que anar a escola.

• 1.9- AUTOCARS:

Els autocars i camions de material restaran aparcats al l'Avinguda Francesc Cambó fins el final del sopar.

• 1.10-SOPAR:

No es podrà accedir al recinte del sopar sense el braçalet acreditatiu.(marcat en el plànol amb una "S" encerclada en marró).

Es prega tenir cura al creuar la cerretera.

Es prega que els maniples respectin el seu lloc assignat en el recinte del sopar.

• 1.11-CAVALLS:

Degut a les especials característiques de la Vila de Besalú, l'organització no permetrà la desfilada de cavalls.

• 1.12-INTERNET:

Aquesta informació i/o qualsevol modificació està disponible a la web:

• 1.13-DRETS DE L'ORGANITZACIÓ:

L'organització es reserva el dret de modificar el recorregut i/o horaris.