Tornar a l'Ýndex

PROTOCOL DE FUNCIONAMENT DE LA "TROBADA DE MANAIES I ESTAFERMS BESAL┌ 2000"

Aquest protocol ha estat redactat per aconseguir que la TROBADA DE MANAIES I ESTAFERMS BESAL┌ 2000 es pugui dur a terme correctament. Demanem doncs, que tots els maniples i agrupacions que ens concentrarem a Besal˙ el dia 9 d'Abril, segueixin acuradament aquest protocol en benefici de tots.

• 1.1-TANCAMENT DE BESAL┌:

El casc antic de la Vila de Besal˙ estarÓ tancada a tots els vehicles NO AUTORITZATS.

• 1.2-VESTIDORS:

Els vestidors del maniples i agrupacions de la Trobada estarÓ ubicat a L'ESCOLA PUBLICA SALVADOR VILARRASA (en el plÓnol marcat amb "V" encerclada amb verd). Cada maniple i agrupaciˇ disposarÓ de les aules corresponents per poder-se canviar amb comoditat.

La zona de vestidors quedarÓ oberta a partir de les 10 del matÝ del Diumenge 9 d'Abril pels maniples que decideixin portar i descarregar el seu material abans de l'arribada del personal. Es prega que els maniples i agrupacions que desitgin portar el seu material al matÝ ho comuniquin amb una setmana d'antelaciˇ per poder-los donar els acreditatius corresponents.

• 1.3-VOLUNTARI RESPONSABLE:

L'organitzaciˇ ha assignat a cada maniple o agrupaciˇ una persona responsable que estarÓ amb ells des de el moment de la arribada fins el moment del comiat desprÚs del sopar, qualsevol dubte o pregunta que pugui sorgir durant la celebraciˇ dels actes per part dels Caps de maniple serÓ atŔs pel voluntari assignat al maniple. Durant la desfilada cada maniple haurÓ de respectar les indicacions del voluntari assignat.

• 1.4-ACREDITATIUS:

L'acreditatiu de l'acte es un brašalet que s'haurÓ de dur posat des de l'arribada a la zona de vestidors fins la cloenda del sopar. No es podrÓ accedir ni a la zona de vestidors ni al sopar sense aquest acreditatiu.

• 1.5-REBUDA DE MANIPLES I AGRUPACIONS:

A la arribada de cada grup, el voluntari responsable del mateix donarÓ al cap de grup la informaciˇ i documentaciˇ del acte, aixÝ com les acreditacions per cada membre del maniple o agrupaciˇ.

Es prega que el temps emprat per descarregar el autocars sigui el mÚs breu possible.

• 1.6-P└RKING BUS:

El pÓrking dels autocars quedarÓ ubicat darrera el camp de futbol de Besal˙. (en el plÓnol marcat "PB" en un rectangle blau). NomÚs podran accedir a aquesta zona els autocars i camions de material acreditats. El autocars i camions de material acreditats es quedaran a aquest pÓrking fins les 17:00, a partir d'aquesta hora el voluntari responsable del parking indicarÓ als vehicles que es desplacin fins el PASSEIG FRANCESC CAMBË per poder fer una carrega mÚs fluida i rÓpida a la cloenda de la desfilada.

• 1.7-HORA D'ARRIBADA:

Cada maniple comunicarÓ abans del dia 5 d'Abril la seva hora d'arribada. L'hora lÝmit d'arribada prevista per l'organitzaciˇ es les 15:00.

• 1.8-INTERIOR ESCOLES:

Queda terminantment prohibit dins les aules picar amb les llances a terra, aixÝ com tocar tambors, bombos trompetes i altres.

Es recorda que dins la normativa de l'escola QUEDA PROHIBIT FUMAR DINS LES AULES.

Es prega que la gent sigui respectuosa amb el material de les aules ja que al matÝ segŘent els nens i nenes de la Vila tenen que anar a escola.

• 1.9- AUTOCARS:

Els autocars i camions de material restaran aparcats al l'Avinguda Francesc Cambˇ fins el final del sopar.

• 1.10-SOPAR:

No es podrÓ accedir al recinte del sopar sense el brašalet acreditatiu.(marcat en el plÓnol amb una "S" encerclada en marrˇ).

Es prega tenir cura al creuar la cerretera.

Es prega que els maniples respectin el seu lloc assignat en el recinte del sopar.

• 1.11-CAVALLS:

Degut a les especials caracterÝstiques de la Vila de Besal˙, l'organitzaciˇ no permetrÓ la desfilada de cavalls.

• 1.12-INTERNET:

Aquesta informaciˇ i/o qualsevol modificaciˇ estÓ disponible a la web:

• 1.13-DRETS DE L'ORGANITZACIË:

L'organitzaciˇ es reserva el dret de modificar el recorregut i/o horaris.