Concert 50 - Recull de Premsa I

L'Escola de Música de Manlleu inicia el Cicle de Tardor amb la Big Band de Manlleu

Com cada any, l'Escola de Música de Manlleu organitza el Cicle de concerts de tardor que pretén apropar la música a tots els manlleuencs a través de diferents propostes. Enguany, el cicle començarà a l'octubre amb un concert especial, que anirà a càrrec de la Big Band de Manlleu. Aquesta orquestra nascuda al mateix centre volia celebrar el seu concert número 50 i, tal com explica el seu director, Marcel·lí Druguet, es "va pensar que era un bon motiu per incloure'l dins el Cicle de tardor". Druguet explica aquesta actuació que qualifica d'especial: "intentarem que durant el concert actuin el major nombre de músics possible dels que han passat per la banda".

En el transcurs de l'acte, al qual tothom està convidat, es projectaran imatges dels 49 concerts que l'orquestra manlleuenca ha fet durant aquests quatre anys d'existència.

El Ter (Octubre/05)

La Marxa (21/octubre/05)