El fundador: Marcel·lí Druguet

Marcel·lí Druguet va estudiar saxo i flauta travessera amb professors de renom com ara Antonio Peral, Alfons Carrascosa, Peter Delphinic o Perico Sambeat. També ha participat en diversos seminaris internacionals de jazz.

Amb més de vint anys d'experiència en els escenaris, ha tocat en moltes formacions d'estils ben diversos: jazz (fusió, dixieland, big band...), orquestres de ball, animació infantil. També ha col·laborat amb diverses formacions teatrals.

Vinculat al món del jazz ha format part de diverses iniciatives per a la divulgació d'aquest estil musical. Es soci fundador de la Cava de Jazz de Vic i ha participat - conjuntament amb els Amics del Jazz - a l'organització dels Cicles de Jazz de Manlleu. També ha organitzat diversos cicles de música clàssica a Manlleu.

Té una àmplia experiència en el món de la docència musical en centres privats i municipals. Entre altres càrrecs ha exercit com a responsable de l'Aula de Música Moderna de l'Escola de Música de Manlleu i com a director de la mateixa Escola de Música.

Marcel·lí Druguet va dirigir la Big Band del 2001 fins el 2010 i també hi va tocar el saxo tenor, el saxo soprà i la flauta travessera.