En Joan Molina:

Joan Molina, bateria de la Big Band, és professor de l'Aula de Música Moderna de l'Escola de Música de Manlleu. És un músic amb àmplia experiència en diversos camps. Ha impartit classes a diverses escoles, tant privades com municipals. Com a músic d'estudi ha participat en gravacions de Mª Josep Vilarroya o Hèctor Vila.

En la seva dilatada carrera ha tocat en formacions diverses. Destacarem, en l'àmbit del rock, bandes tan conegudes com Sau, Parking o Extraños en la Noche o Burro el Último

Ha col·laborat també amb formacions de reconegut prestigi com ara la Polifònica de Puig-reig. A nivell més popular ha tocat en grups de ball com ara les orquestres Rosaleda i Venus.

Durant el període 2001-2010 va exercir com a president de l'Associació sense afany de lucre Big Band de Manlleu.

Tornar a la pàgina principal