EDUCACIÓ INFANTIL

1. Crear la pàgina de la classe. Els alumnes gravaran la seva descripció

2. Els nostres animals preferits:
- Fer una llista prèvia dels animals que ens interessen que surtin.
- Buscar fotos amb el Google - Imágenes i desar-les a la nostra carpeta. (La grandària pot ser modificada amb el Paint Shop Pro per a què totes siguin iguals i de poca mida).
- Cada alumne gravarà el nom d'un animal amb l'enregistrador de so.(Passar-los a .mp3)
- Crearem la pàgina amb les imatges i els sons associats.

Ambdues activitats permeten treballar la comprensió i expressió oral amb tot el grup classe junt (noms, característiques visuals com el cabell ros, curt o llarg, trenes, pigues, ulleres... i en el cas dels animals forma del nas, ulls, orelles...
A nivell individual els alumnes poden navegar fàcilment per la pàgina, la qual serveix per a tota l'Educació Infantil.

CICLE MITJÀ: Qui som?

Pàgina on els alumnes s'hauran fet una foto del cap vistes per darrera i hauran gravat una pista tipus: "Practico el patinatge", "Sóc del Barça" o "Tinc 2 hamsters" Els alumnes de quart poden fer tot el procès amb ajuda.

CICLE SUPERIOR: "Our classroom"

A l'àrea de Anglès els alumnes crearan una pàgina on surten les seves fotos i una breu salutació . Al mateix temps poden afegir una petita imatge o botonet que faci de link a una altra pàgina on surt una breu descripció de cadascú.