Taller de Flash (4)

Interpolació de formes (II): Afegir botó interactiu

A la pel·lícula creada a l'exemple anterior li afegirem un botó de forma que la pel·lícula comenci quan fem clic a sobre del botó.

1. Prèviament farem clic amb el botó dret sobre el fotograma 1 de la capa 1 i triarem Acciones, fent doble clic sobre STOP per tal que la pel·lícula s'aturi a la primera imatge.

2. Insertarem una nova capa: Menú Insertar -Capa i fent doble clic sobre el nom l'anomenarem: botó. Premem la tecla Intro per acceptar.

3. Fem clic al fotograma 1 d'aquesta capa i obrim el menú: Ventana - Bibliotecas comunes - Botones i fent doble clic sobre Button Set seleccionem Circle with arrow. Apareixerà el botó al damunt; només hem d'arrossegar-lo a la part de l'escenari que ens interessi. Si volem fer el botó més gran, farem clic amb el botó dret i triem escalar, ara podrem modificar la seva grandària.

4. Per configurar el botó, farem clic al damunt amb el botó dret i escollim Acciones. En Acciones Básicas fem doble clic sobre Go To i a la part de sota en la casella fotograma escrivim 2, per a què que comenci la pel·lícula a reproduïr-se (recordem que al fotograma 1 estava en STOP)

5. Per veure els resultats: Control - Probar pel·lícula

6. No ens hem d'oblidar de desar-la (Archivo - Guardar como... i després Archivo - Publicar)