Història en grup (6è Primària)

Objectiu: Realització de històries en les quals cada alumne participa en el seu procès.

Procediment: La classe es divideix en grups de 5 - 7 alumnes donant un número a cadascú d'ells.
1. Cada alumne comença una història on surtin uns personatges en una situació concreta i envia l'email al següent número de la llista. A la vegada cadascú va rebent una història diferent quan torna a comprovar el correu, de manera que cada cop la història està més avançada fins que a l'última que li arribi només li faltarà escriure un desenllaç. Amb aquest sistema tots els alumnes participen en 5 - 7 històries diferents, en una fan el començament i en una altra el final.

2. L'alumne que acaba la història la copia (copiar i enganxar) en un document de text nou, editant-la al seu gust.

3. Una vegada acabada tota la història i corregint-la ortogràficament s'envia com a fitxer adjunt a la resta del grup.

Aquest treball es comença usant el correu de l'alumne del Portal EDU365.COM, que ja han fet servir en altres ocasions.