Dissenyant una pàgina web

1. Una vegada instal·lat el programa el podem obrir des de Inici-Programes-Macromedia Dremaweaver 4 -Dreamweaver4
2. Podem tancar totes les finestres flotants i ja obrirem les que necessitem en el seu moment.
3. Abans de continuar hem de crear una carpeta on desarem totes les pàgines que anirem creant, així com els arxius, icones, imatges que utilitzarem. Per copiar botons o icones des d'altres pàgines només hem de fer clic a sobre del dibuix amb el botó dret i triar Guardar imagen como... desant-la a la nostra carpeta.
4. Per a la nostra PRÀCTICA i ja des del Programa Dreamweaver obrirem una pàgina nova (Archivo - Nuevo) en el cas de què no hi hagi cap oberta. Abans de fer res més la desarem amb el nom index a la nostra carpeta (Archivo - guardar como...)
5. Farem clic amb el botó dret i escollirem a baix del tot Propiedades de página, on triarem el color de fons (FONDO) i text (TEXTO) els quals sempre els podrem modificar si no ens agraden
6. Escriurem el títol ELS MEUS ANIMALS PREFERITS. Seleccionem el títol i anant al Menú Texto , li canviarem la grandària, el color, l'estil ... segons ens vagi agradant.
7. Posarem una icona de color de les que prèviament hem guardat a la nostra carpeta. Posem el ratolí al lloc de la pàgina on ens interessi i despleguem el Menú Insertar. Triem Imagen i busquem la que ens agradi (sempre de la nostra carpeta) Fem clic al botó SELECCIONAR i ja la tindrem a la nostra pàgina. A continuació escriurem un subtítol: ANIMALS TERRESTRES.
8. Crearem apartats més amb dues icones de diferents colors i els títols: ANIMALS AERIS, ANIMALS AQUÀTICS respectivament.
9. Desarem els canvis a la pàgina: Archivo - guardar

10. Obrirem una segona pàgina nova i la desem a la nostra carpeta amb el nom de terrestres (Archivo - guardar como...) Posarem el títol ANIMALS TERRESTRES i a sota el nom del primer animal de què escriurem informació. La informació escrita la podem treure de l'Enciclopèdia Catalana (EDU365.COM) amb els sistema de seleccionar text, copiar i enganxar. Podem incorporar fotos a partir del Cercador Google, apartat IMÀGENES. Hem de recordar que primer hem de desar les imatges a la nostra carpeta (Botó dret a sobre i Guardar imagen como...) Per canviar la grandària a la nostra pàgina, la seleccionem i mantenint el botó esquerre premut sobre un cantó arroseguem fins a la mida desitjada. Desarem tots el canvis (Archivo-guardar)

11. Tornarem a la primera pàgina creada INDEX i seleccionant la icona del subtítol Animals Terrestres desplegarem el Menú Modificar i escollim Crear vínculo. Dintre de la nostra carpeta farem clic a terrestres.htm i després al botó SELECCIONAR. Desarem els canvis (Archivo-guardar)
12. Per veure si funciona el link creat anirem a la icona de la Barra d'eines Vista Prèvia, triem la primera opció o simplement premem la tecla F12 i ens obrirà l'Internet Explorer. Si fem clic sobre la icona anterior ens hauria d'aparèixer la segona pàgina creada