Taller Text 3r. ROBOTS ÚTILS

Utilitzant les eines de l'editor de text aprofitarem els robots creats al taller de robots.
A partir d'una taula de dues columnes insertarem a la primera el dibuix del nostre robot i a la seva dreta escriurem una breu descripció prèviament preparada sobre el que pot fer.

Robot nevera: té dintre del seu cos un espai molt gran i fresquet per poder desar els aliments que volem conservar. El podem portar a passejar amb nosaltres de manera que quan volem prendre un refresc no cal entrar en una botiga o un bar. El millor de tot és que quan el robot veu que queda poc menjar o poca beguda, ell mateix s'encarrega de comprar-la.
Robot viatger: té uns braços llargs i forts que et poden agafar i portar-te a qualsevol lloc que tu vulguis. Com que als peus té unes rodes pot anar per carretera. I si has d'anar més lluny et porta volant, gràcies a les aspes que li surten del cap. A la panxa té una televisió amb DVD i així no t'avorreixes durant els viatges.
Robot alarma: Sempre t'avisa quan ho necessites, per tant no t'has de preocupar de recordar-te de res. El seu cap és una sirena i t'avisa si has sortit de casa sense tancar la porta, si no et poses el cinturó de seguretat al cotxe, si no has fet els deures per demà, si no has comprat el regal del dia de la mare. És una agenda perfecta.
Robot cambrer: És el robot ideal per quan hi ha convidats a casa doncs sempre sap el que demanarà cadascú per beure, fins i tot abans que l'hagi pensat. Les seves mans són com pinzes que agafen i endrecen tot el que deixees pel mig.
Robot músic: aquest robot pot fer sonar tota la música que existeix al món i si vols també la pot cantar en 15 idiomes diferents. Les seves antenes són tan potents que agafa la ràdio de qualsevol país i també els canals de televisió. El seu ull esquerre sempre dóna pel·lícules dia i nit i el seu ull dret l'esport que t'interessi.
Robot escombra: no és molt bonic, però sí molt útil. Té una bateria que no es gasta mai. Sempre està en moviment per totes les habitacions i les seves 100 petites rodes de goma van netejant tota la brutícia que troba pel mig. Si el programes pot pujar per les parets i netejar també el sostre.