Agraïments

Acknowledgements

Vull fer palès el meu agraïment a totes aquelles persones que dedicant-me part del seu temps han fet possible la realització d'aquest projecte.

A la Núria Mallol , directora del CEIP La Roca , per autoritzar el projecte i donar-me el seu suport incondicional en tot moment.

Al Pep Borràs, director de la ZER l'Eral, per la seva ajuda pel que fa a temes relacionats amb la informàtica.

A la Núria Casals , llicenciada en llengua anglesa, per la correcció de la part del projecte escrita en anglès.

A la Natàlia Maldonado i la Francesca Vidal, assessores tècniques docents del Centre de Recursos de Llengües Estrangeres i al Xavier Yányez, assessor tècnic docent de l'Àrea de Gestió i Avaluació, per respondre als meus dubtes tant de temes relacionats amb el projecte com a altres temes.

A totes les mestres de l'escola de Dunlop, Dunlop Primary School , i la resta de personal per la seva predisposició i ajuda constant, per l'ambient de treball tan agradable que es respirava a l'escola i per l'amistat que van permetre que sorgís . Elles són Mrs K Gibson, Miss J McCrae, Mis H Mc Taggart, Mrs J Bracher, Mrs Walker , Mrs C Devoy, Mrs P Hardie i la directora Mrs J Crombie. També al conserge de l'escola Mr J Rae.

A tots/es ells/es els dono les gràcies més sinceres.

I would like to thank all the people who devoted part of their time assisting me in the completion of my project.

I am grateful to Nuria Mallol, Head teacher of my school CEIP La Roca, for approving this project and giving me her wholehearted support at all times.

I am indebted to Pep Borràs, Head teacher of ZER L'Eral, who helped me with any information technology problems.

Thanks are due to Núria Casals, graduate of English Studies for her contribution in the correction of the language mistakes in the part of my project which was written in English.

I am also grateful to Natàlia Maldonado, Francesca Vidal and Xavier Yányez, for encouraging me and giving me reassurance throughout the project

Thanks are extended to the many teachers in Scotland : Mrs K Gibson (Principal teacher), Miss J McCrae, Miss H McTaggart, Mrs J Bracher, Mrs A Walker, Mrs C Devoy, and the Head teacher Mrs J Crombie, who contributed in a variety of ways through advice, consultation and piloting of materials. Thanks also to Mrs H Hay, the clerical assistant, and Mr J Rae, the janitor.

To all of them thanks a lot.