Objectius del projecte

Els objectius que vull assolir amb el desenvolupament d'aquest projecte es poden dividir en diferents apartats:

Objectius com a mestra en l'estada a Escòcia:

•  Conèixer el funcionament general de l'escola de primària que se m'ha assignat; Dunlop Primary School, així com la pràctica docent que s'hi porta a terme.

•  Adquirir el vocabulari i les expressions necessàries per poder implementar les sessions d'educació física en anglès.

•  Analitzar la metodologia, les tècniques i les estratègies específiques que s'empren en l'àrea d'educació física a l'escola de Dunlop.

•  Recollir recursos i materials per emprar-los posteriorment en l'aplicació del projecte.

•  Programar unitats didàctiques i crear materials pel tractament interdisciplinari dels continguts curriculars de les àrees d'educació física i de llengua anglesa.

Objectius generals del projecte:

•  Millorar la competència lingüística en anglès de l'alumnat del centre a través d'un increment en l'exposició d'aquest alumnat a la llengua i d'una concepció instrumental de la mateixa.

•  Emprar l'anglès com a llengua vehicular durant l'hora dedicada a l'àrea d'educació física en anglès, tant per part del mestre com de l'alumnat.

•  Adquirir un nivell de comunicació bàsica que permeti a l'alumnat entendre's i expressar-se en anglès.

•  Potenciar l'ensenyament i l'aprenentatge de l'anglès a l'educació primària.

•  Donar prioritat a la comprensió i a l'expressió oral.

Objectius específics a assolir per l'alumnat durant l'hora d'educació física en anglès:

•  Familiaritzar-se amb la pràctica de danses i jocs tradicionals d'Escòcia, així com d'esports que formen part del currículum de les escoles escoceses.

•  Conèixer el vocabulari en anglès dels materials i objectes emprats en l'àrea d'educació física

•  Conèixer el vocabulari en anglès de les accions i moviments que normalment es porten a terme en les sessions d'educació física.

•  Entendre les ordres i les explicacions en anglès que es donin a les classes.

•  Preguntar, demanar... i dir frases bàsiques i útils pel seguiment de la classe en anglès.

•  Seguir el funcionament general de les sessions d'educació física, tot i que la llengua vehicular sigui l'anglès.