JOCS d’EXPRESSIÓ CORPORAL amb MATERIAL

MANS PINTADES

Amb diversos plats de pintura de diferents colors ens pintarem les mans fent formes i animals diversos. Una vegada les tinguem pintades farem petites representacions.

PEUS EXPRESSIUS

Sobre una superfície de paper molt gran caminarem descalços/ces mullant els peus amb pintura de diferents colors. Després veurem el gran mural que s’ha creat.

MÀSCARES

A partir de diferent material escampat per la sala: papers, cartolines, tisores, cinta adhesiva, cordills, etc.. farem unes màscares, cadascú amb el material que vulgui i fent el que vulgui. Una vegada tinguem les màscares caminarem amb elles per l’espai al ritme de la música. També ens canviarem les màscares i hi jugarem. Com es veu a la foto també tindrem diferent material per tocar i experimentar.

ORQUESTRA

Amb diferents instruments i objectes simples i molta imaginació farem diferents ritmes musicals alhora que ballem per l’espai. Canviarem els objectes i intentarem buscar nous sons que concordin amb d’altres.

CANVIS de MÚSICA

És un joc simple de fer on el que es fa és canviar de música sovint mentre els alumnes caminen experimentant els ritmes.

Gràcies a l'Eva, la Keily i la resta de gent que va participar al curs: "Taller de teatre: expressió corporal i comunicació" de l'escola d'estiu Rosa Sensat. Juliol 2001.

J. Roca