CONILLS I CAÇADORS

Edat: inicial, mitjà i superior

Nº de jugadors: a partir de 12

Què treballem?: atenció, velocitat de reacció, agilitat

Material: pilota fluixa i plínton.

Es fan dos grups, els conills i els caçadors. Els conills es col.locaran a la zona blava i es poden protegir amb l'ajuda del plínton. Els caçadors es reparteixen entre les dues zones grogues. En cap cas cap dels dos equips pot entrar en la zona contrària. El joc consisteix en una variant del conegut "mata-conills" on cal eliminar els conills amb una pilota. Els caçadors aniran tirant la pilota fins a "matar" tots els conills. Els conills no han de matar els caçadors, només s'amagaran i intentaran estar el màxim temps possible vius. En el moment que un conill agafi la pilota al vol (escapçar) salva a un company (per ordre de morts). Es cronometre i es canvien els papers per veure quin grup de caçadors és més ràpid.

Fes clic dins de la foto per veure-la més gran. Els alumnes de la foto són de 3º Pri. i pertanyen a l'escola Joan XXIII de Balenyà (Osona).

Jordi Roca. 2001

Torna a la pàgina inicial.

Torna a la pàgina de jocs.