El SUPERMERCAT

Aquest joc és molt fàcil d'organitzar i jugar-hi. Un dia mirant la quantitat de publicitat que arriba a casa vaig pensar que inventaria un joc aprofitant aquest material.

publicitat de supermercat

És molt senzill, simplement es tracta de triar un alumne i sense que ningú ho vegi que trii un producte de la publicitat. Tot seguit haurà d'imitar sense utilitzar cap paraula el producte en qüestió perquè els altres l'endevinin.

L'alumne tria la forma d'imitar: pot fer que ell menja, prepara, utilitza o cuina el producte per exemple.

Abans de començar es dirà que no val escollir begudes alcohòliques i productes tipus tampons o compreses.

Qui endevini el producte sortirà per ser ell qui imita.

Es pot jugar a aquest joc buscant treballar l'eix transversal d'educació del consumidor i evitar dir marques o noms comercials. Per exemple en productes tipus cereals acceptarem "cereals" però no "Kellogg's", "Frostis", etc..

Aquest joc accepta milers de variants, segur que ara mateix se te n'ha acudit alguna.

Jordi Roca i Font. Ceip Montmany. 2004

Torna a l'índex