Nota: En aquest full es parla de 5è i 6è de Primària. No obstant, és perfectament apilicable a la ESO i al batxillerat, ja que es tracta d'avaluar les capacitat condicionals.
NOM:______________________ |
FULL D'AUTOAVALUACIÓ |
1r curs del Cicle Superior |
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
He recorregut durant 9 minuts una distància de ... | |||||||
He trigat per recórrer 30 metres un temps de ... | |||||||
M'he flexionat fins a tocar
els ... |
|||||||
La meva alçada em permet
tocar fins els ... |
|||||||
He donat un salt i he arribat
fins els ... |
|||||||
Hi ha una diferència
de ... |
1r curs del Cicle Superior
2n trimestre |
Molt
|
Força
|
Poc
|
Molt poc
|
Gens
|
Respecte de la cursa de 9 minuts ,he avançat ... | |||||
Respecte de la cursa de 30 metres ,he avançat ... | |||||
Crec que la meva flexibilitat
ha millorat ... |
|||||
Crec que en el salt he millorat
... |
1r curs del Cicle Superior
3r trimestre |
Molt
|
Força
|
Poc
|
Molt poc
|
Gens
|
Respecte de la cursa de 9 minuts ,he avançat ... | |||||
Respecte de la cursa de 30 metres ,he avançat ... | |||||
Crec que la meva flexibilitat
ha millorat ... |
|||||
Crec que en el salt he millorat
... |
2n curs del Cicle Superior
1r trimestre |
Molt
|
Força
|
Poc
|
Molt poc
|
Gens
|
Respecte de la cursa de 9 minuts ,he avançat ... | |||||
Respecte de la cursa de 30 metres ,he avançat ... | |||||
Crec que la meva flexibilitat
ha millorat ... |
|||||
Crec que en el salt he millorat
... |
2n curs del Cicle Superior
2n trimestre |
Molt
|
Força
|
Poc
|
Molt poc
|
Gens
|
Respecte de la cursa de 9 minuts ,he avançat ... | |||||
Respecte de la cursa de 30 metres ,he avançat ... | |||||
Crec que la meva flexibilitat
ha millorat ... |
|||||
Crec que en el salt he millorat
... |
2n curs del Cicle Superior
3r trimestre |
Molt
|
Força
|
Poc
|
Molt poc
|
Gens
|
Respecte de la cursa de 9 minuts ,he avançat ... | |||||
Respecte de la cursa de 30 metres ,he avançat ... | |||||
Crec que la meva flexibilitat
ha millorat ... |
|||||
Crec que en el salt he millorat
... |
Normes per omplir el full: