| U.D.: Fem teatre | Cicle: Inicial | Curs: 1r | 
|  | - Imitar gestos. - Efectuar moviments de forma espontània. | 
| T' | EXERCICI | ORG. | 
| 10' | - Joc: Les estàtues.Quan s'aturen han D'imitar animals. | Grup classe | 
| 30' | - Asseguts tots en rotllana van sortint d'1 en 1 i fent mímica han d'imitar un anima, o un ofici; la resta d'alumnes han de dir de quin animal o ofici es tracta. - En grups, han de representar un anunci, una pel·lícula o un video clip, sense parlar. La resta d'alumnes han de dir que estan fent. | |
| 5' | - Joc: Els massatgistes. | |
| 10' | Recollida de material i neteja personal | |
| Material: 
 | 
|  | - Conèixer en profunditat un conte infantil i preparar la seva representació. | 
| T' | EXERCICI | ORG. | 
| 10' | - Lectura del conte: La caputxeta vermella | Grup classe | 
| 35' | -Distribució dels alumnes en grups de 5 - 6, de forma que no quedi 
        ningú sense grup. 1.- Caputxeta. | |
| 10' | Recollida de material i neteja personal | |
| Material: Conte: La caputxeta vermella. | 
|  | - Representar un conte infantil de forma desinhibida. | 
| T' | EXERCICI | ORG. | 
| 40' | - Representació de l'obra " La caputxeta vermella ", segons les pautes treballades a classe. | Grup classe | 
| 5' | - Exercicis de relaxació i respiració. | |
| 10' | Recollida de material i neteja personal | |
| Material: 
 | 
|  | - Actuar sense inhibicions davant altres alumnes. | 
| T' | EXERCICI | ORG. | 
| 40' | - Un cop treballada l'obra a la classe, anirem a les diferents aules, on un grup diferent cada vegada farà la representació per la resta de companys. | Grup classe | 
| 5' | - Debat sobre l'experiència portada a terme | |
| 10' | Recollida de material i neteja personal | |
| Material: 
 | 
| 2n 
 NOM | Executa gestos amb la cara | Imita animals amb el cos | Simbolitza accions pròpies d'alguns animals | Es mostra sensible a la comunicació corporal | Actua sense inhibició | |
| 1 | ||||||
| 2 | ||||||
| 3 | ||||||
| 4 | ||||||
| 5 | ||||||
| 6 |